Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Nie masz konta? » Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności serwisowe/Towary na gwarancji zewnętrznej

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Znajdź nas na Facebooku


Towary na gwarancji zewnętrznej
wstecz

01.01.2010

Towary na gwarancji zewnętrznej

W trosce o polepszenie jakości usług serwisowych od dnia 08 września 2008 firma YAMO Sp. z o. o. zaprzestaje przyjmowania do serwisu produktów, które posiadają gwarancję zewnętrzną.

Takie artykuły Partner będzie mógł reklamować bezpośrednio w serwisie producenta.

Liczymy na to, że decyzja ta znacznie przyspieszy realizację reklamacji.

Szczegółowe informacje dotyczące sposobu zgłaszania produktów u producentów lub w autoryzowanych serwisach znajdą Państwo poniżej:
    Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

    Certyfikaty i wyróżnienia: