Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Uszkodzona przesyłka - zadbaj o prawidłowe zgłoszenie szkody

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Uszkodzona przesyłka - zadbaj o prawidłowe zgłoszenie szkody

Uszkodzona przesyłka ?

Pamiętaj i dopilnuj!!!
Podstawą złożenia reklamacji jest prawidłowe i zgodne z regułami wypełnienie (podczas dostawy) protokołu szkody!!


Uszkodzenie opakowania:
Każda przesyłka musi być sprawdzona przy kurierze w momencie odbioru, a w przypadku wystąpienia podejrzeń lub stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania zewnętrznego należy spisać protokół opisując szczegółowo typ uszkodzenia np: wgniecenie, rozcięcie zamoczenie, odkształcony karton, rozerwana taśma, odgłosy sugerujące uszkodzenie produktów znajdujących się wewnątrz opakowania (szczególnie istotne w przypadku produktów posiadających szybę - typu skaner lub urządzenie wielofunkcyjne) itp.

Czynności te musza być wykonane w obecności kuriera, zaś odmowa kuriera do przyjazdu i sporządzenia protokołu jest podstawą do zgłoszenia w YAMO, do opiekuna handlowego lub na Pokaż email reklamacji dotyczącej pracy kuriera.

Ogólne informacje na temat treści zawartych w protokole szkody:
Protokół powinien być spisany przy kurierze podczas doręczenia przesyłki (nie po kilku godzinach czy następnego dnia) i zawierać następujące informacje:
  • stan opakowania (z zaznaczeniem informacji o nawet najmniejszych wgnieceniach opakowania zewnętrznego),
  • opis uszkodzenia (co jest uszkodzone i ile sztuk),
  • nr listu przewozowego,
  • datę doręczenia,
  • nazwisko osoby przyjmującej przesyłkę,
  • nazwiska osób sporządzających protokół,
  • dokładne określenie oznakowania opakowania, (np. obecność naklejek lub napisów "ostrożnie", "kruche" itp.),
  • nigdy nie zostawiamy pustego pola dotyczącego zabezpieczeń wewnątrz opakowania (styropian, folia bąbelkowa itd.)
  • nie zaznaczamy PO ZGODNYM PRZYJĘCIU U KLIENTA.

Po sporządzeniu protokołu szkody prosimy o przesłanie go do opiekuna handlowego i/lub do Pokaż email. Spełnienie tych zasad przyspieszy proces reklamacji.

Uszkodzony towar prosimy odesłać wraz z oryginałem sporządzonego protokołu szkody na adres: Yamo, ul. Okulickiego 26, 05-500 Piaseczno z dopiskiem SERWIS oraz o poinformować o tym fakcie na adres: Pokaż email i Pokaż email. Po otrzymaniu i weryfikacji przesyłki przez serwis, nowy towar zostanie Państwu wysłany ponownie.
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: