Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Nie masz konta? » Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności serwisowe

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

zgłoś reklamacjęWarunki gwarancyjnetowary na gwarancji zewnętrznej
Pamięci OCZ07.11.2009

Pamięci OCZ

Dla klientów, którzy zakupili pamięci OCZ przed wrześniem 2008, zamieszczamy specjalną instrukcję oraz link z opisem każdej pamięci i jej parametrami. Instrukcję taką można znaleźć również w wersji papierowej wraz z nowymi pamięciami. Instrukcja obsługi - Uwaga : Produkt stanowi część zamienną do komputera i powinien być instalowany przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach. W innym wypadku występuje ryzyko porażenia prądem bądź uszkodzenia sprzętu. Uwaga : Przed rozpoczęciem instalacji należy bezwzględnie odłączyć komputer od zasilania! Polecane jest pozbawienie ciała ładunku elektrostatycznego poprzez uziemienie.
więcej »
Warunki realizacji napraw gwarancyjnych komputerów Fujitsu Siemens Computers ESPRIMO Mobile02.10.2009

Warunki realizacji napraw gwarancyjnych komputerów Fujitsu Siemens Computers ESPRIMO Mobile

Fujitsu Siemens Computers zobowiązuje się do naprawy komputera przenośnego ESPRIMO Mobile (wprowadzonego na polski rynek za pośrednictwem oficjalnej sieci dystrybucji i sprzedaży) w ciągu 5 dni*. Jeżeli termin ten nie zostanie dotrzymany Fujitsu Siemens Computers w ramach rekompensaty przedłuży gwarancję urządzenia o 6 miesięcy.
więcej »
Nowy BIOS do DFI DK-P45-T2RS06.09.2009

Nowy BIOS do DFI DK-P45-T2RS

Wczoraj na stronie DFI ukazała się nowa wersja BIOSU dla płyty głównej DFI LANPARTY DK P45-T2RS. Umożliwia on dalsze zwiększenie osiągów z OC.

Pobierz - Zobacz screeny: 1 2 3 4
więcej »
LifeView i problemy z DVB-T28.08.2009

LifeView i problemy z DVB-T

W związku z informacjami o problemach z odbiorem DVB-T (brak dźwięku) w tunerach LV5T i LV5H firmy LifeView, zamieszczamy specjalną łatkę która rozwiąże ten problem - POBIERZ
więcej »
Asmax BR-604G26.07.2009

Asmax BR-604G

Serwis Yamo informuje, że routery ASMAX BR-604G 4*PORT DSL WIRELESS pochodzące z partii produkcyjnej P/N: 18-DF-WR85CFHD1, mają inne niż w instrukcji, fabryczne dane logowania:
Właściwy adres IP interfejsu LAN
Adres: http://192.168.1.254
Login: root
Hasło: 1234
więcej »
Resetujące się płyty główne z chipsetami P31 i P3519.06.2009

Resetujące się płyty główne z chipsetami P31 i P35

Serwis Yamo Sp. z o. o. informuje, że zjawisko restartowania płyt głównych (z chipsetami P31 i P35) podczas włączania komputera nie jest wynikiem niesprawności płyty. Podczas pierwszego uruchomienia komputera z taką płytą, BIOS ustawia parametry pracy dla CPU a później odcina zasilanie. Efekt taki może wystąpić nawet trzy razy zanim komputer rozpocznie standardowy start systemu. Sytuacja ta dotyczy wszystkich producentów płyt głównych.
więcej »
Door-to-door D-Link`a14.05.2009

Door-to-door D-Link`a

W trosce o jak najlepsze relacja z klientami, D-Link Polska wzbogacił wsparcie serwisowe o bezpłatną usługę door-to-door. Usługa dedykowana jest osobom fizycznym, a zarazem użytkownikom końcowym. Procedura przewiduje w pierwszej kolejności kontakt telefoniczny (z numerem 0801022021) właściciela urządzenia z serwisem, w celu identyfikacji problemu. Jeśli problem okaże się nie możliwy do rozwiązania przez konsultanta technicznego, klient może wysłać urządzenie do serwisu na koszt D-Link. Zwrot sprawnego urządzenia również jest bezpłatny.
więcej »
Polski dział RMA dla produktów MIO19.02.2009

Polski dział RMA dla produktów MIO

Informujemy, że działa już polski dział RMA dla produktów MIO. Klienci po zalogowaniu samodzielnie zgłaszają tam wszelkie reklamacje dotyczące produktów MIO. Serwis YAMO nie przyjmuje tych produktów do napraw gwarancyjnych. LINK DO RMA
więcej »
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: