Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności serwisowe/Warunki realizacji napraw gwarancyjnych komputerów Fujitsu Siemens Computers ESPRIMO Mobile

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Warunki realizacji napraw gwarancyjnych komputerów Fujitsu Siemens Computers ESPRIMO Mobile
wstecz

02.10.2009

Warunki realizacji napraw gwarancyjnych komputerów Fujitsu Siemens Computers ESPRIMO Mobile

Fujitsu Siemens Computers zobowiązuje się do naprawy komputera przenośnego ESPRIMO Mobile (wprowadzonego na polski rynek za pośrednictwem oficjalnej sieci dystrybucji i sprzedaży) w ciągu 5 dni*. Jeżeli termin ten nie zostanie dotrzymany Fujitsu Siemens Computers w ramach rekompensaty przedłuży gwarancję urządzenia o 6 miesięcy.

Zobowiązanie przedłużenia gwarancji jest ważne po łącznym spełnieniu następujących warunków:
  • każda awaria musi być zgłoszona do Fujitsu Siemens Computers za pośrednictwem infolinii, tel. 0Pokaż numer
  • niezależnie od rodzaju usterki komputer musi być przesłany do wskazanego punktu serwisowego z kompletnym wyposażeniem
  • urządzenie musi być spakowane w oryginalne opakowanie z wypełnieniem lub inne opakowanie właściwie zabezpieczające zawartość w transporcie
  • urządzenie musi mieć usunięte wszelkie zabezpieczenia dostępowe (np. hasła, zabezpieczenia kartami mikroprocesorowymi, czytnikami linii papilarnych, panelem bezpieczeństwa, itp.)
  • usterka musi być zakwalifikowana przez autoryzowany serwis jako podlegająca naprawie gwarancyjnej
  • konfiguracja komputera musi być zgodna z konfiguracją fabryczną

Fujitsu Siemens Computers może odmówić przedłużenia gwarancji, jeżeli:
  • stwierdzono nieautoryzowaną ingerencję serwisową
  • charakter usterki wymaga dłuższego czasu na diagnostykę/testy, przy czym przedłużenie naprawy musi być za pisemną zgodą Klienta (faks, e-mail…)
  • autoryzowany serwis nie potwierdza zgłoszonej usterki
  • awaria jest spowodowana przez komponenty lub akcesoria produkcji firm trzecich (pochodzące spoza oferty Fujitsu Siemens Computers)
  • usunięcie usterki było niemożliwe z uwagi na siłę wyższą (kataklizm, wojna, strajk, itp.)
  • powstały uszkodzenia mechaniczne w transporcie realizowanym przez niezależne podmioty
  • dla danego urządzenia gwarancja była już przedłużana dwukrotnie (maksymalne możliwe przedłużenie o 12 miesięcy)


Zastosowanie mają również ograniczenia gwarancji zawarte w karcie gwarancyjnej.

*
  • czas naprawy liczony jest od dnia dostarczenia sprzętu do dedykowanego punktu serwisowego do dnia wysyłki sprzętu do zlecającego naprawę
  • do czasu naprawy wlicza się wyłącznie dni robocze
  • jeżeli zgłoszenie nastąpi niezwłocznie po uprzedniej interwencji serwisowej, a charakter usterki jest inny, czas naprawy liczony jest od nowa
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: