Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Nie masz konta? » Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności serwisowe

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Znajdź nas na Facebooku


zgłoś reklamacjęWarunki gwarancyjnetowary na gwarancji zewnętrznej
Reklamacje DOA notebooków - zmiany12.11.2014

Reklamacje DOA notebooków - zmiany

Informujemy, że z dniem 12.11.2014 uległy zmianie warunki zgłoszeń DOA (dostarczony, uszkodzony). Procedura ta obejmuje notebooki następujących firm: ASUS, LENOVO, TOSHIBA.  Jeśli chcecie Państwo ubiegać się o tego typu zgłoszenie, reklamowany sprzęt:
  • musi posiadać pełne fabryczne wyposażenie
  • nie może być uszkodzony w sposób mechaniczny
więcej »
Gwarancja Shield Plus od OCZ13.10.2014

Gwarancja Shield Plus od OCZFirma OCZ jest tak pewna jakości swoich nowych produktów, jakimi są dyski Arc100 i Radeon, że postanowiła dać swoim klientom gwarancję Shield Plus. Gwarancja ta ma na celu ograniczenie czasu realizacji zgłoszenia RMA oraz przerzucenie kosztów logistycznych na producenta. Klient końcowy (użytkownik) sam zgłasza problem przez stronę internetową producenta, nie musząc przy tym nawet wysyłać skanu dowodu zakupu. Gwarancja jest identyfikowana przez OCZ na podstawie numeru seryjnego. Jeśli w trakcie trwania gwarancji zostanie stwierdzona usterka, produkt natychmiast zostanie wymieniony na nowy.

więcej »
Konieczna aktualizacja BIOSu02.07.2014

Konieczna aktualizacja BIOSu

Serwis YAMO informuje, że do prawidłowej współpracy większości płyt głównych opartych na sockecie 1150 (chipsetach Intel serii 8) z procesorami Intel rodziny „Haswell Refresh” wymagana jest aktualizacja BIOS.
więcej »
Reklamacje DOA notebooków25.03.2014

Reklamacje DOA notebooków

Informujemy, że nasz serwis obsługuje zgłoszenia DOA (dostarczony, uszkodzony) obejmujące notebooki następujących firm: ACER, ASUS, HP, LENOVO, TOSHIBA. Jeśli chcecie Państwo ubiegać się o tego typu zgłoszenie, reklamowany sprzęt:

  • musi posiadać pełne fabryczne wyposażenie
  • nie może być uszkodzony w sposób mechaniczny
więcej »
Reklamuj HP bez druku gwarancji06.03.2014

Reklamuj HP bez druku gwarancji

Serwis Yamo Sp. zo.o. informuje:
Do realizacji gwarancji w serwisie HP nie są wymagane karty gwarancyjne. Podczas kontaktu z działem reklamacji producenta następuje weryfikacja numeru seryjnego urządzenia. Jeśli sprzęt widnieje w bazie danych HP, żadne dokumenty nie będą potrzebne. W przeciwnym przypadku, do zgłoszenia wymagany będzie dowód zakupu z widniejącym numerem seryjnym urządzenia. Numer seryjny może zostać również dopisany ręcznie do dowodu zakupu, jednak musi być on podstemplowany i podpisany przez sprzedawcę.
więcej »
OCZ już przejęte przez Toshibę04.02.2014

OCZ już przejęte przez Toshibę

Informujemy, że zakończył się proces przejęcia aktywów OCZ Technology Group przez koncern Toshiba. Nowo powstała firma OCZ Storage Solutions nadal będzie produkować i rozwijać rozwiązania SSD oraz świadczyć wsparcie techniczne i serwisowe dla produktów wyprodukowanych do tej pory.

Co to oznacza dla Klientów YAMO ?
więcej »
Zmiany w reklamacji produktów z gwarancją zewnętrzną22.01.2014

Zmiany w reklamacji produktów z gwarancją zewnętrzną

Informujemy, że zmieniły się sposoby w jaki Partnerzy mogą dokonać reklamacji produktów bezpośrednio w serwisie producenta.
Zmiany te dotyczą następujących producentów:
Actina, Activejet, BenQ, Creative, DELL, D-Link, Eizo, Ever, HP, JVC, Labtec, Lenovo, Lestar, LG, Logitech, Manta, Samsung.
Aktualne opisy jak dokonać reklamacji znajdziecie Państwo pod tym linkiem.
więcej »
Sytuacja marki OCZ04.12.2013

Sytuacja marki OCZ

W związku z informacjami prasowymi o ogłoszonym pod koniec listopada bankructwie firmy OCZ, przedstawiamy Państwu poniżej oficjalne oświadczenie OCZ w tej sprawie.

Na dzień dzisiejszy wszelkie informacje wskazują, że wszystkie aktywa upadającej firmy OCZ trafią w całości w ręce japońskiego koncernu Toshiba. Tym samym firma OCZ przestanie być spółką giełdową, a stanie się spółką zależną, należącą do grupy kapitałowej Toshiba. Produkty firmy OCZ będą nadal sygnowane marką OCZ, a wszelkie zobowiązania z tytułu zgłoszeń RMA przejmie na siebie Toshiba.
więcej »
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: