Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Nie masz konta? » Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności serwisowe

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania


zgłoś reklamacjęWarunki gwarancyjnetowary na gwarancji zewnętrznej
Pakiety wyprzedażowe oświetlenia25.09.2013

Pakiety wyprzedażowe oświetlenia

Serwis Yamo przygotował wyprzedażowe pakiety oświetlenia. Pakiety są bardzo atrakcyjne cenowo, każdy z nich zawiera 5 lub więcej sztuk żarówek. Pakiety dobierane są losowo i można w bardzo atrakcyjnej cenie zakupić oświetlenie w pełni sprawne np. bez opakowania lub z nieznacznymi uszkodzeniami.

Produkty objęte są 1 miesięczną gwarancją.

Zapraszamy do zakupów.

Zobacz listę produktów
więcej »
Gwarancja zero martwych pikseli IIYAMA13.04.2012

Gwarancja zero martwych pikseli IIYAMA

Informujemy, że z dniem 12 kwietnia 2012 roku firma IIYAMA powróciła do udzielania "30-dniowej gwarancji zero martwych pikseli". Program polegający na udzielaniu tej gwarancji na okres 36 miesięcy został zakończony. Jednocześnie przypominamy, że gwarancja zero martwych pikseli obowiązuje na monitory zakupione wyłącznie w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży.
więcej »
Reklamacje dysków twardych u producentów07.11.2011

Reklamacje dysków twardych u producentów

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD, SEAGATE, SAMSUNG, bezpośrednio u producentów.
Zalety:
- możliwość reklamacji produktu danego producenta bez dokumentów gwarancyjnych,
- krótszy czas realizacji reklamacji WD (9-11 dni roboczych), Seagate (do 10 dni roboczych), Samsung (do 10 dni roboczych).
więcej »
Nowa funkcjonalność zgłoszeń reklamacyjnych30.09.2011

Nowa funkcjonalność zgłoszeń reklamacyjnych

Informujemy, ze została dodana nowa forma ODBIORU towaru z reklamacji. Każdy partner handlowy, który będzie chciał odebrać reklamację bezpośrednio z jednego z naszych oddziałów ma udostępnioną opcję „Odbiór z oddziału”. Po wskazaniu oddziału, z którego ma nastąpić odbiór system automatycznie zapisze dane adresowe w zgłoszeniu reklamacyjnym.
więcej »
Reklamacje dysków SEAGATE22.09.2011

REKLAMACJE DYSKÓW TWARDYCH SEAGATE

W przypadku reklamacji dysków twardych SEAGATE należy zwrócić dodatkowo uwagę na: zarysowania obudowy, obce oznaczenia (stickery, labelki, opisy flamastrem). Reklamacje dysków ze znacznymi zarysowaniami obudowy, oraz z obcymi oznaczeniami nie będą realizowane. Więcej szczegółów na stronie producenta: http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?locale=en-US&name=void-warranty&vgnextoid=14de3804f3333210VgnVCM1000001a48090aRCRD.
więcej »
Serwis YAMO informuje02.09.2011

Serwis Yamo informuje

Informujemy, że obsługa gwarancyjna realizowana jest przez serwis w Piasecznie.
W celu zgłoszenia reklamacji należy zalogować się na swoje konto na stronie http://yamo.pl/ , a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy na http://yamo.pl/zgloszenie-reklamacyjne/ . Po uzyskaniu numeru RMA prosimy o przesłanie reklamacji na adres:
więcej »
Reklamacje dysków WD25.07.2011

REKLAMACJE DYSKÓW TWARDYCH WD

W przypadku reklamacji dysków twardych WD należy zwrócić dodatkowo uwagę na: zarysowania obudowy, obce oznaczenia (stickery, labelki, opisy flamastrem). Reklamacje dysków ze znacznymi zarysowaniami obudowy, oraz z obcymi oznaczeniami nie będą realizowane. Więcej szczegółów na stronie producenta: http://support.wdc.com/warranty/rmapics.asp?lang=en#fraud.
więcej »
Wymiana płyt P67 i H6714.04.2011

Wymiana płyt P67 i H67

Uprzejmie informujemy, iż płyty serii P67 i H67 poniżej wersji B3, z wadliwym układem Intel, które zostaną dostarczone do dnia 30 kwietnia 2011 do Centrum Serwisowego GIGABYTE będą podlegały procedurze wymiany. Po tym terminie płyty te będą podlegały procedurze naprawy.
więcej »
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: