| LISTA KATEGORII Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | LifeView i problemy z DVB-T28.08.2009
więcej »
 W związku z informacjami o problemach z odbiorem DVB-T (brak dźwięku) w tunerach LV5T i LV5H firmy  LifeView, zamieszczamy specjalną łatkę która rozwiąże ten problem - POBIERZ Asmax BR-604G26.07.2009
więcej »
 Serwis Yamo informuje, że routery ASMAX BR-604G 4*PORT DSL WIRELESS pochodzące z partii produkcyjnej P/N: 18-DF-WR85CFHD1, mają inne niż w instrukcji, fabryczne dane logowania: Właściwy adres IP interfejsu LAN
 Adres: http://192.168.1.254
 Login: root
 Hasło: 1234
 Resetujące się płyty główne z chipsetami P31 i P3519.06.2009
więcej »
 Serwis Yamo Sp. z o. o. informuje, że zjawisko restartowania płyt głównych (z chipsetami P31 i P35) podczas włączania komputera nie jest wynikiem niesprawności płyty. Podczas pierwszego uruchomienia komputera z taką płytą, BIOS ustawia parametry pracy dla CPU a później odcina zasilanie. Efekt taki może wystąpić nawet trzy razy zanim komputer rozpocznie standardowy start systemu. Sytuacja ta dotyczy wszystkich producentów płyt głównych. Door-to-door D-Link`a14.05.2009
więcej »
 W trosce o jak najlepsze relacja z klientami, D-Link Polska wzbogacił wsparcie serwisowe o bezpłatną usługę door-to-door. Usługa dedykowana jest osobom fizycznym, a zarazem użytkownikom końcowym. Procedura przewiduje w pierwszej kolejności kontakt telefoniczny (z numerem 0801022021) właściciela urządzenia z serwisem, w celu identyfikacji problemu. Jeśli problem okaże się nie możliwy do rozwiązania przez konsultanta technicznego, klient może wysłać urządzenie do serwisu na koszt D-Link. Zwrot sprawnego urządzenia również jest bezpłatny. Polski dział RMA dla produktów MIO19.02.2009
więcej »
 Informujemy, że działa już polski dział RMA dla produktów MIO. Klienci po zalogowaniu samodzielnie zgłaszają tam wszelkie reklamacje dotyczące produktów MIO. Serwis YAMO nie przyjmuje tych produktów do napraw gwarancyjnych. LINK DO RMA |