| LISTA KATEGORII Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Gwarancja Shield Plus od OCZ13.10.2014
więcej » Firma OCZ jest tak pewna jakości swoich nowych produktów, jakimi są  dyski Arc100 i Radeon, że postanowiła dać swoim klientom gwarancję  Shield Plus. Gwarancja ta ma na celu ograniczenie czasu realizacji  zgłoszenia RMA oraz przerzucenie kosztów logistycznych na producenta.  Klient końcowy (użytkownik) sam zgłasza problem przez stronę internetową  producenta, nie musząc przy tym nawet wysyłać skanu dowodu zakupu.  Gwarancja jest identyfikowana przez OCZ na podstawie numeru seryjnego.  Jeśli w trakcie trwania gwarancji zostanie stwierdzona usterka, produkt  natychmiast zostanie wymieniony na nowy.
 Konieczna aktualizacja BIOSu02.07.2014
więcej »
 
Serwis YAMO informuje, że do prawidłowej współpracy większości płyt  głównych opartych na sockecie 1150 (chipsetach Intel serii 8) z  procesorami Intel rodziny „Haswell Refresh” wymagana jest aktualizacja  BIOS. Reklamacje DOA notebooków25.03.2014
więcej »
 
Informujemy, że nasz serwis obsługuje zgłoszenia DOA (dostarczony,  uszkodzony) obejmujące notebooki następujących firm: ACER, ASUS, HP,  LENOVO, TOSHIBA. Jeśli chcecie Państwo ubiegać się o tego typu  zgłoszenie, reklamowany sprzęt: musi posiadać pełne fabryczne wyposażenie nie może być uszkodzony w sposób mechaniczny 
 Reklamuj HP bez druku gwarancji06.03.2014
więcej »
 
Serwis Yamo Sp. zo.o. informuje:Do realizacji gwarancji w serwisie HP nie są wymagane karty gwarancyjne. Podczas kontaktu z działem reklamacji producenta następuje weryfikacja numeru seryjnego urządzenia. Jeśli sprzęt widnieje w bazie danych HP, żadne dokumenty nie będą potrzebne. W przeciwnym przypadku, do zgłoszenia wymagany będzie dowód zakupu z widniejącym numerem seryjnym urządzenia. Numer seryjny może zostać również dopisany ręcznie do dowodu zakupu, jednak musi być on podstemplowany i podpisany przez sprzedawcę.
 OCZ już przejęte przez Toshibę04.02.2014
więcej »
 Informujemy, że zakończył się proces przejęcia aktywów OCZ Technology  Group przez koncern Toshiba. Nowo powstała firma OCZ Storage Solutions  nadal będzie produkować i rozwijać rozwiązania SSD oraz świadczyć  wsparcie techniczne i serwisowe dla produktów wyprodukowanych do tej  pory.  
 Co to oznacza dla Klientów YAMO ?
 Zmiany w reklamacji produktów z gwarancją zewnętrzną22.01.2014
więcej »
 
Informujemy, że zmieniły się sposoby w jaki Partnerzy mogą dokonać reklamacji produktów bezpośrednio w serwisie producenta. Zmiany te dotyczą następujących producentów:   Actina, Activejet, BenQ, Creative, DELL, D-Link, Eizo, Ever, HP, JVC, Labtec, Lenovo, Lestar, LG, Logitech, Manta, Samsung. Aktualne opisy jak dokonać reklamacji znajdziecie Państwo pod tym linkiem. Sytuacja marki OCZ04.12.2013
więcej »
 W związku z informacjami prasowymi o ogłoszonym pod koniec listopada  bankructwie firmy OCZ, przedstawiamy Państwu poniżej oficjalne  oświadczenie OCZ w tej sprawie. 
 Na dzień dzisiejszy wszelkie informacje wskazują, że wszystkie aktywa  upadającej firmy OCZ trafią w całości w ręce japońskiego koncernu  Toshiba. Tym samym firma OCZ przestanie być spółką giełdową, a stanie  się spółką zależną, należącą do grupy kapitałowej Toshiba. Produkty  firmy OCZ będą nadal sygnowane marką OCZ, a wszelkie zobowiązania z  tytułu zgłoszeń RMA przejmie na siebie Toshiba.
 Pakiety wyprzedażowe oświetlenia25.09.2013
więcej »
 Serwis Yamo przygotował wyprzedażowe pakiety oświetlenia. Pakiety są  bardzo atrakcyjne cenowo, każdy z nich zawiera 5 lub więcej sztuk  żarówek. Pakiety dobierane są losowo i można w bardzo atrakcyjnej cenie  zakupić oświetlenie w pełni sprawne np. bez opakowania lub z  nieznacznymi uszkodzeniami. Produkty objęte są 1 miesięczną gwarancją. Zapraszamy do zakupów.  Zobacz listę produktów |