LISTA KATEGORII Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Gwarancja Shield Plus od OCZ13.10.2014
Firma OCZ jest tak pewna jakości swoich nowych produktów, jakimi są dyski Arc100 i Radeon, że postanowiła dać swoim klientom gwarancję Shield Plus. Gwarancja ta ma na celu ograniczenie czasu realizacji zgłoszenia RMA oraz przerzucenie kosztów logistycznych na producenta. Klient końcowy (użytkownik) sam zgłasza problem przez stronę internetową producenta, nie musząc przy tym nawet wysyłać skanu dowodu zakupu. Gwarancja jest identyfikowana przez OCZ na podstawie numeru seryjnego. Jeśli w trakcie trwania gwarancji zostanie stwierdzona usterka, produkt natychmiast zostanie wymieniony na nowy.
więcej » Konieczna aktualizacja BIOSu02.07.2014
Serwis YAMO informuje, że do prawidłowej współpracy większości płyt głównych opartych na sockecie 1150 (chipsetach Intel serii 8) z procesorami Intel rodziny „Haswell Refresh” wymagana jest aktualizacja BIOS.
więcej » Reklamacje DOA notebooków25.03.2014
Informujemy, że nasz serwis obsługuje zgłoszenia DOA (dostarczony, uszkodzony) obejmujące notebooki następujących firm: ACER, ASUS, HP, LENOVO, TOSHIBA. Jeśli chcecie Państwo ubiegać się o tego typu zgłoszenie, reklamowany sprzęt: - musi posiadać pełne fabryczne wyposażenie
- nie może być uszkodzony w sposób mechaniczny
więcej » Reklamuj HP bez druku gwarancji06.03.2014
Serwis Yamo Sp. zo.o. informuje: Do realizacji gwarancji w serwisie HP nie są wymagane karty gwarancyjne. Podczas kontaktu z działem reklamacji producenta następuje weryfikacja numeru seryjnego urządzenia. Jeśli sprzęt widnieje w bazie danych HP, żadne dokumenty nie będą potrzebne. W przeciwnym przypadku, do zgłoszenia wymagany będzie dowód zakupu z widniejącym numerem seryjnym urządzenia. Numer seryjny może zostać również dopisany ręcznie do dowodu zakupu, jednak musi być on podstemplowany i podpisany przez sprzedawcę.
więcej » OCZ już przejęte przez Toshibę04.02.2014
Informujemy, że zakończył się proces przejęcia aktywów OCZ Technology Group przez koncern Toshiba. Nowo powstała firma OCZ Storage Solutions nadal będzie produkować i rozwijać rozwiązania SSD oraz świadczyć wsparcie techniczne i serwisowe dla produktów wyprodukowanych do tej pory.
Co to oznacza dla Klientów YAMO ?
więcej » Zmiany w reklamacji produktów z gwarancją zewnętrzną22.01.2014
Informujemy, że zmieniły się sposoby w jaki Partnerzy mogą dokonać reklamacji produktów bezpośrednio w serwisie producenta. Zmiany te dotyczą następujących producentów: Actina, Activejet, BenQ, Creative, DELL, D-Link, Eizo, Ever, HP, JVC, Labtec, Lenovo, Lestar, LG, Logitech, Manta, Samsung. Aktualne opisy jak dokonać reklamacji znajdziecie Państwo pod tym linkiem.
więcej » Sytuacja marki OCZ04.12.2013
W związku z informacjami prasowymi o ogłoszonym pod koniec listopada bankructwie firmy OCZ, przedstawiamy Państwu poniżej oficjalne oświadczenie OCZ w tej sprawie.
Na dzień dzisiejszy wszelkie informacje wskazują, że wszystkie aktywa upadającej firmy OCZ trafią w całości w ręce japońskiego koncernu Toshiba. Tym samym firma OCZ przestanie być spółką giełdową, a stanie się spółką zależną, należącą do grupy kapitałowej Toshiba. Produkty firmy OCZ będą nadal sygnowane marką OCZ, a wszelkie zobowiązania z tytułu zgłoszeń RMA przejmie na siebie Toshiba.
więcej » Pakiety wyprzedażowe oświetlenia25.09.2013
Serwis Yamo przygotował wyprzedażowe pakiety oświetlenia. Pakiety są bardzo atrakcyjne cenowo, każdy z nich zawiera 5 lub więcej sztuk żarówek. Pakiety dobierane są losowo i można w bardzo atrakcyjnej cenie zakupić oświetlenie w pełni sprawne np. bez opakowania lub z nieznacznymi uszkodzeniami. Produkty objęte są 1 miesięczną gwarancją. Zapraszamy do zakupów. Zobacz listę produktów
więcej » |