Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności serwisowe/Zmiany w reklamacji produktów z gwarancją zewnętrzną

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Zmiany w reklamacji produktów z gwarancją zewnętrzną
wstecz

22.01.2014

Zmiany w reklamacji produktów z gwarancją zewnętrzną

Informujemy, że zmieniły się sposoby w jaki Partnerzy mogą dokonać reklamacji produktów bezpośrednio w serwisie producenta.

Zmiany te dotyczą następujących producentów:
Actina, Activejet, BenQ, Creative, DELL, D-Link, Eizo, Ever, HP, JVC, Labtec, Lenovo, Lestar, LG, Logitech, Manta, Samsung.

Aktualne opisy jak dokonać reklamacji znajdziecie Państwo pod tym linkiem.
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: