LISTA KATEGORII Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Warunki realizacji napraw gwarancyjnych komputerów Fujitsu Siemens Computers ESPRIMO Mobile 02.10.2009
Fujitsu Siemens Computers zobowiązuje się do naprawy komputera przenośnego ESPRIMO Mobile (wprowadzonego na polski rynek za pośrednictwem oficjalnej sieci dystrybucji i sprzedaży) w ciągu 5 dni*. Jeżeli termin ten nie zostanie dotrzymany Fujitsu Siemens Computers w ramach rekompensaty przedłuży gwarancję urządzenia o 6 miesięcy. Zobowiązanie przedłużenia gwarancji jest ważne po łącznym spełnieniu następujących warunków: - każda awaria musi być zgłoszona do Fujitsu Siemens Computers za pośrednictwem infolinii, tel. 0Pokaż numer
- niezależnie od rodzaju usterki komputer musi być przesłany do wskazanego punktu serwisowego z kompletnym wyposażeniem
- urządzenie musi być spakowane w oryginalne opakowanie z wypełnieniem lub inne opakowanie właściwie zabezpieczające zawartość w transporcie
- urządzenie musi mieć usunięte wszelkie zabezpieczenia dostępowe (np. hasła, zabezpieczenia kartami mikroprocesorowymi, czytnikami linii papilarnych, panelem bezpieczeństwa, itp.)
- usterka musi być zakwalifikowana przez autoryzowany serwis jako podlegająca naprawie gwarancyjnej
- konfiguracja komputera musi być zgodna z konfiguracją fabryczną
Fujitsu Siemens Computers może odmówić przedłużenia gwarancji, jeżeli: - stwierdzono nieautoryzowaną ingerencję serwisową
- charakter usterki wymaga dłuższego czasu na diagnostykę/testy, przy czym przedłużenie naprawy musi być za pisemną zgodą Klienta (faks, e-mail…)
- autoryzowany serwis nie potwierdza zgłoszonej usterki
- awaria jest spowodowana przez komponenty lub akcesoria produkcji firm trzecich (pochodzące spoza oferty Fujitsu Siemens Computers)
- usunięcie usterki było niemożliwe z uwagi na siłę wyższą (kataklizm, wojna, strajk, itp.)
- powstały uszkodzenia mechaniczne w transporcie realizowanym przez niezależne podmioty
- dla danego urządzenia gwarancja była już przedłużana dwukrotnie (maksymalne możliwe przedłużenie o 12 miesięcy)
Zastosowanie mają również ograniczenia gwarancji zawarte w karcie gwarancyjnej.
*
- czas naprawy liczony jest od dnia dostarczenia sprzętu do dedykowanego punktu serwisowego do dnia wysyłki sprzętu do zlecającego naprawę
- do czasu naprawy wlicza się wyłącznie dni robocze
- jeżeli zgłoszenie nastąpi niezwłocznie po uprzedniej interwencji serwisowej, a charakter usterki jest inny, czas naprawy liczony jest od nowa
|