LISTA KATEGORII Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Warunki realizacji napraw gwarancyjnych komputerów Fujitsu Siemens Computers ESPRIMO Mobile 02.10.2009
![Warunki realizacji napraw gwarancyjnych komputerów Fujitsu Siemens Computers ESPRIMO Mobile Warunki realizacji napraw gwarancyjnych komputerów Fujitsu Siemens Computers ESPRIMO Mobile](/gfx-yamo/orgs/4/newsy_duze/fusi_logo.jpg)
Fujitsu Siemens Computers zobowiązuje się do naprawy komputera przenośnego ESPRIMO Mobile (wprowadzonego na polski rynek za pośrednictwem oficjalnej sieci dystrybucji i sprzedaży) w ciągu 5 dni*. Jeżeli termin ten nie zostanie dotrzymany Fujitsu Siemens Computers w ramach rekompensaty przedłuży gwarancję urządzenia o 6 miesięcy. Zobowiązanie przedłużenia gwarancji jest ważne po łącznym spełnieniu następujących warunków: - każda awaria musi być zgłoszona do Fujitsu Siemens Computers za pośrednictwem infolinii, tel. 0Pokaż numer
- niezależnie od rodzaju usterki komputer musi być przesłany do wskazanego punktu serwisowego z kompletnym wyposażeniem
- urządzenie musi być spakowane w oryginalne opakowanie z wypełnieniem lub inne opakowanie właściwie zabezpieczające zawartość w transporcie
- urządzenie musi mieć usunięte wszelkie zabezpieczenia dostępowe (np. hasła, zabezpieczenia kartami mikroprocesorowymi, czytnikami linii papilarnych, panelem bezpieczeństwa, itp.)
- usterka musi być zakwalifikowana przez autoryzowany serwis jako podlegająca naprawie gwarancyjnej
- konfiguracja komputera musi być zgodna z konfiguracją fabryczną
Fujitsu Siemens Computers może odmówić przedłużenia gwarancji, jeżeli: - stwierdzono nieautoryzowaną ingerencję serwisową
- charakter usterki wymaga dłuższego czasu na diagnostykę/testy, przy czym przedłużenie naprawy musi być za pisemną zgodą Klienta (faks, e-mail…)
- autoryzowany serwis nie potwierdza zgłoszonej usterki
- awaria jest spowodowana przez komponenty lub akcesoria produkcji firm trzecich (pochodzące spoza oferty Fujitsu Siemens Computers)
- usunięcie usterki było niemożliwe z uwagi na siłę wyższą (kataklizm, wojna, strajk, itp.)
- powstały uszkodzenia mechaniczne w transporcie realizowanym przez niezależne podmioty
- dla danego urządzenia gwarancja była już przedłużana dwukrotnie (maksymalne możliwe przedłużenie o 12 miesięcy)
Zastosowanie mają również ograniczenia gwarancji zawarte w karcie gwarancyjnej.
*
- czas naprawy liczony jest od dnia dostarczenia sprzętu do dedykowanego punktu serwisowego do dnia wysyłki sprzętu do zlecającego naprawę
- do czasu naprawy wlicza się wyłącznie dni robocze
- jeżeli zgłoszenie nastąpi niezwłocznie po uprzedniej interwencji serwisowej, a charakter usterki jest inny, czas naprawy liczony jest od nowa
|