Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Weekend majowy17.04.2019

Weekend majowy

Informujemy, że w dniach 30 kwietnia – 6 maja plan pracy działu handlowego, serwisu oraz magazynu będzie wyglądać w następujący sposób:

30 kwietnia (wtorek)
Dział handlowy, serwis i magazyn pracują według standardowego planu dnia. Wysyłki towaru zamówionego 30 kwietnia powinny dotrzeć do Państwa we czwartek, 2 maja.
więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Nie masz konta? » Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Uber porzuca autonomiczne ciężarówki

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania


Uber porzuca autonomiczne ciężarówki
wstecz

02.08.2018

Uber porzuca autonomiczne ciężarówki

Amerykańskie przedsiębiorstwo nie widzi już sensu w opracowywaniu technologii dla dwóch osobnych platform. Od teraz firma będzie skupiała się na rozwoju samodzielnych aut osobowych. "Musimy skoncentrować się na jednym wyraźnym celu" - przekonuje Eric Meyhofer z Ubera.

Według TechCrunch, Uber nie zamierza kontynuować prac nad autonomicznymi ciężarówkami. Decyzja jest zaskakująca, bo w przeciwieństwie do samochodów bez kierowcy, w dziedzinie transportowej jest trochę mniejsza konkurencja. Firma uznała jednak, że projekt rozwija się zbyt wolno i lepiej zaangażować wszystkie siły w jedną platformę:

– Zamiast dwóch grup pracujących obok siebie, ale skupionych na różnych pojazdach, chcę abyśmy zamiast tego działali jako jeden zespół – pisze do pracowników Eric Meyhofer, szef rozwoju technologii w Uberze. – Wiem, że wszyscy jesteśmy bardzo dumni z tego, co udało się osiągnąć oddziałowi ciężarówek i nadal widzimy niesamowity potencjał stworzony w ramach Uber Freight. Uważamy jednak, że najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu jest w pierwszej kolejności udoskonalenie autonomicznych pojazdów pasażerskich, a następnie wykorzystanie gotowych rozwiązań w ciężarówkach. Teraz musimy skoncentrować się na jednym zespole i jednym wyraźnym celu – zaznacza Meyhofer.

Firma nie zamierza zamknąć programu Uber Freight związanego z tradycyjnymi ciężarówkami. Przedsięwzięcie, podobnie jak klasyczna aplikacja Ubera, kontaktuje kierowców ciężarówek z firmami przewozowymi. Usługa została uruchomiona w maju ubiegłegu roku i początkowo działała na terenie trzech stanów USA, dziś funkcjonuje już w całym kraju.

Na rynku autonomicznych ciężarówek jest nadal Tesla z elektrycznym pojazdem Semi, Daimler rywalizuje na tym polu od 2015 roku, a w najbliższym czasie w szwedzkim Halmstad na drogi wyjadą ciężarówki Einride, z których zamierza korzystać Lidl.


Źródło: chip.pl

 

Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: