Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Panasonic kieruje swój wzrok na rynek ekranów...

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Panasonic kieruje swój wzrok na rynek ekranów...
wstecz

27.10.2011

Panasonic kieruje swój wzrok na rynek ekranów do tabletów

Panasonic nie patrzy biernie na spadajace przychody ze sprzedaży telewizorów i aktywnie działa na rynku, dostosowując się do jego realiów. Jednym z takich ruchów ma być niemal całkowite zaprzestanie produkcji ekranów dla małych i średnich telewizorów LCD, a w zamian za to przejście na produkcję panelu dla tabletów oraz dla dużych telewizorów, na których są większe marże, a co za tym idzie można wygenerować większe zyski. Z powodu końca dopłat japońskiego rządu do małych, energooszczędnych telewizorów, popyt na takie modele drastycznie spadł i jednocześnie wzrosło zainteresowanie ekranami o przekątnej 50 i wiecej cali.

Z tego też powodu już w drugim kwartale 2012, fabryka w Hyogo przeznaczy połowę swoich mocy produkcyjnych na ekrany dla tabletów, a drugą połowę na duże wyświetlacze LCD o przekątnej ponad 50 cali. Problemów z popytem na te pierwsze na pewno nie będzie patrząc na dynamicznie rosnącą sprzedaż niewielkich przenośnych urządzeń wyposażonych w Androida lub iOS. Podobne plany realuzuje Sharp, skupiając się na smartfonach i tabletach, zamiast na ekranach 3D, które w czasach słabej kondycji gospodarki nie mają aż takiego popytu.

ŹRÓDŁO: frazpc.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: