» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Panasonic kieruje swój wzrok na rynek ekranów... 27.10.2011 Panasonic nie patrzy biernie na spadajace przychody ze sprzedaży telewizorów i aktywnie działa na rynku, dostosowując się do jego realiów. Jednym z takich ruchów ma być niemal całkowite zaprzestanie produkcji ekranów dla małych i średnich telewizorów LCD, a w zamian za to przejście na produkcję panelu dla tabletów oraz dla dużych telewizorów, na których są większe marże, a co za tym idzie można wygenerować większe zyski. Z powodu końca dopłat japońskiego rządu do małych, energooszczędnych telewizorów, popyt na takie modele drastycznie spadł i jednocześnie wzrosło zainteresowanie ekranami o przekątnej 50 i wiecej cali.
Z tego też powodu już w drugim kwartale 2012, fabryka w Hyogo przeznaczy połowę swoich mocy produkcyjnych na ekrany dla tabletów, a drugą połowę na duże wyświetlacze LCD o przekątnej ponad 50 cali. Problemów z popytem na te pierwsze na pewno nie będzie patrząc na dynamicznie rosnącą sprzedaż niewielkich przenośnych urządzeń wyposażonych w Androida lub iOS. Podobne plany realuzuje Sharp, skupiając się na smartfonach i tabletach, zamiast na ekranach 3D, które w czasach słabej kondycji gospodarki nie mają aż takiego popytu. ŹRÓDŁO: frazpc.pl |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |