Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Netflix ma już 12 mld USD długu i dalej pożycza pieniądze

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Netflix ma już 12 mld USD długu i dalej pożycza pieniądze
wstecz

12.11.2019

Netflix ma już 12 mld USD długu i dalej pożycza pieniądze

Z opublikowanego raportu finansowego Netflixa wynika, że firma zwiększyła swój dług o kolejne 2 mld dolarów. Pieniądze pójdą na nowe własne produkcje serwisu.

Choć Netflix zarabia krocie, by sprostać oczekiwaniom widzów i zachęcić do siebie nowych klientów (testując np. nowe kontrowersyjne wg twórców funkcje) firma wciąż inwestuje w kolejne produkcje. Do końca tego roku serwis przeznaczy na ten cel aż 15 miliardów dolarów. Ten dług portal powinien spłacić do końca 2030 roku. Netflix znany jest także z ciekawego marketingu. Do swoich reklam często zaprasza lokalne gwiazdy, a kampanie wychodzą daleko poza ekrany telewizorów i komputerów, czy smartfonów. Poza USA serwis wydał w tym roku o 1,1 mld dolarów więcej niż w analogicznym okresie w 2018 roku.

Obecnie Netflixowi zależy głównie na pozyskaniu nowych subskrybentów ponieważ inwestorzy nie są zadowoleni z mniejszego niż oczekiwano tempa przyrostu klientów. A niestety ten rynek będzie dla międzynarodowego lidera znacznie trudniejszy w zbliżających się latach. Wszystko za sprawą startu dwóch serwisów. Apple TV+ i Disney+ zadebiutują już w listopadzie. Mimo to w liście do akcjonariuszy Netflix przekonuje, że większą konkurencją dla nich jest tradycyjna telewizja i że żaden z w/w serwisów nie będzie miał tak różnorodnej oferty.

Jednym ze sposobów na zwiększenie przychodów firmy mogłoby być ukrócenie polityki otwartych drzwi, czyli zajęcie się tematem współdzielonych kont. W teorii współdzielone konta to wygoda dla osób mieszkających pod jednym dachem – w ramach jednego abonamentu każdy z domowników ma dostęp do własnej biblioteki filmów, które może oglądać na kilku urządzeniach jednocześnie. W praktyce jednak wielu znajomych nie mieszkających ze sobą po prostu zrzuca się na jeden abonament. Firma przyznała, że monitoruje tę sytuację, by lepiej ją zrozumieć i że szuka przyjaznego użytkownikom sposobu na rozwiązanie tego problemu.

Obecnie VoD ma około 158 milionów aktywnych użytkowników, z czego aż 60 milionów to mieszkańcy USA. Jednym z najbardziej wyczekiwanych seriali Netflixa jest „Wiedźmin”, którego zobaczymy już 17 grudnia.

Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: