Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Godziny pracy i terminy dostaw w dniach 21.12 - 2.0113.12.2018

Godziny pracy i terminy dostaw w dniach 21.12 - 2.01

Informujemy, że harmonogram pracy naszej firmy oraz terminy dostaw zamawianego przez Państwa towaru w okresie od 21 grudnia 2018 (piątek) do 2 stycznia 2019 roku (środa) będzie wyglądał następująco:

  • 21 grudnia (piątek): Firma Yamo pracuje według standardowych godzin pracy. Odbiór towaru oraz wysyłki krajowe możliwe do godziny 17:00. Wysyłki towaru dokonane tego dnia trafią do Państwa 24 grudnia (poniedziałek) lub 27 grudnia (czwartek).
więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Nie masz konta? » Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Microsoft xCloud: chmura dla graczy

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Znajdź nas na Facebooku


Microsoft xCloud: chmura dla graczy
wstecz

11.10.2018

Microsoft xCloud: chmura dla graczy

Microsoft zamierza uruchomić usługę streamingowania gier znanych z konsoli Xboks na inne urządzenia. Projekt xCloud ma umożliwić dostarczenie konsolowej jakości gier na smartfony, tablety czy desktopy. Testy usługi z udziałem użytkowników mają rozpocząć się w 2019 roku.

Wewnętrzne testy już się rozpoczęły. xCloud sprawdzany jest na różnych urządzeniach mobilnych. Microsoft zakłada, że w tym projekcie podstawowym interfejsem użytkownika będzie bezprzewodowy pad od Xboksa. Firma z Redmond ma jednak świadomość, że nie zawsze gracz będzie mógł używać pada. Dlatego rozpoczęły się również prace nad opracowaniem nowego programowego interfejsu dotykowego. Jego układ ma być spójny, ale optymalizowany pod kątem aktualnie wyświetlanego tytułu. Sterowanie i dostęp do wirtualnych przycisków funkcyjnych mają zajmować jak najmniej miejsca i dawać jak najlepszą kontrolę nad tym, co dzieje się na ekranie.

Gamingowa chmura Microsoftu będzie wykorzystywać infrastrukturę Azure, której 54 centra danych już teraz dostarczają usługi na terenie 140 krajów. Na razie infrastruktura xCloud działa z prędkością 10 Mb/s i będzie służyć do testowania gamingowych możliwości Azure. Wiadomo, że programiści z Microsoft Research już zaczęli opracowywać metody walki z opóźnieniami poprzez optymalizację topologii sieci oraz odpowiednie kodowanie i dekodowanie wideo. Docelowo xCloud ma być przystosowany do obsługi połączeń 4G i 5G, kiedy te ostatnie będą już globalnie dostępne.

Według Microsoftu twórcy gier nie będą musieli wkładać dodatkowej pracy, by ich tytuły były dostępne w chmurze. Firma stworzyła nowy moduł serwera kasetowego, w którym mieszczą się komponenty wielu konsol Xbox One. Takie gamingowe moduły będą dodawane do centrów danych obsługujących Azure.

Projekt xCloud to na razie pieśń przyszłości. Kiedy zostanie uruchomiony będzie musiał zmierzyć się z konkurencją. Będzie to już nie tylko działający od dłuższego czasu PlayStation Now, ale też testowany już przez nas w wersji beta GeForce Now od Nvidii czy anonsowany przez Google’a Projekt Stream.

Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: