Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności serwisowe/GIGABYTE - druk reklamacyjny

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

GIGABYTE - druk reklamacyjny
wstecz

10.03.2010

GIGABYTE - druk reklamacyjny

Firma GIGABYTE celem poprawy, jakości obsługi Klienta wprowadza obowiązek dołączania druku reklamacyjnego każdego reklamowanego towaru.

Druk ten wypełniać powinna osoba zgłaszająca reklamację (klient końcowy), zaś każdy pośrednik (dystrybutor, subdystrybutor itd.) powinien zadbać, aby on nie zaginął i został doręczony do serwisu GIGABYTE.

Po naprawie towar będzie zwracany wraz z potwierdzeniem dokonania naprawy oraz testu końcowego towaru, zgodnie z opisem klienta na druku reklamacyjnym.

- PROCEDURA REKLAMACJI NAPRAWY
- jak pobrać DRUK REKLAMACYJNY
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: