» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | GIGABYTE - druk reklamacyjny 10.03.2010 Firma GIGABYTE celem poprawy, jakości obsługi Klienta wprowadza obowiązek dołączania druku reklamacyjnego każdego reklamowanego towaru.
Druk ten wypełniać powinna osoba zgłaszająca reklamację (klient końcowy), zaś każdy pośrednik (dystrybutor, subdystrybutor itd.) powinien zadbać, aby on nie zaginął i został doręczony do serwisu GIGABYTE. Po naprawie towar będzie zwracany wraz z potwierdzeniem dokonania naprawy oraz testu końcowego towaru, zgodnie z opisem klienta na druku reklamacyjnym. - PROCEDURA REKLAMACJI NAPRAWY - jak pobrać DRUK REKLAMACYJNY |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |