Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Nie masz konta? » Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Gadu-Gadu z opcją na abonament i bez reklam

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania


Gadu-Gadu z opcją na abonament i bez reklam
wstecz

29.10.2019

Gadu-Gadu z opcją na abonament i bez reklam

Komunikator Gadu-Gadu nie tylko nadal żyje, ale też ciągle się rozwija. Poza dotychczasową, bezpłatną wersją właściciel oprogramowania wprowadzi wkrótce wersję z comiesięczną subskrypcją. Czy znajdą się na nią chętni?

Użytkownicy Gadu-Gadu na Androidzie mogą już wykupić abonament, który oszczędza im konieczności oglądania reklam. Jak na tak cudowną możliwość, to oferta jest nadzwyczaj dobra, bowiem subskrypcję można wykupić na okres 1 miesiąca (1,99 zł/mies.), pół roku (1,49 zł/mies.) lub cały rok (0,99 zł/mies.). Widać, że opłata ma raczej charakter symboliczny. Z komentarzy na Facebooku komunikatora wynika, że większość osób popiera nową ideę, przyznając, że woli wersję płatną, lecz wolną od reklam. Choć są i tacy, którzy twierdzą, że w erze darmowej komunikacji taki ruch jest jak strzał w kolano.

Oczywiście Gadu-Gadu nie narzuca nikomu abonamentu. Usługa jest w dalszym ciągu dostępna bezpłatnie, ale wtedy użytkownicy muszą się liczyć z małym banerem reklamowym widocznym w oknie komunikatora.

Co ciekawe to nie jedyna zmiana, którą szykuje Fintecom, aktualny właściciel aplikacji. Firma pracuje nad trzema nowościami. Jedna z nich dotyczyć ma poprawy bezpieczeństwa, druga związana jest z ekspansją w sieci, a trzecia stanowić ma ułatwienie dla firm. Szczegółów jednak nie zdradzono.

Przy okazji Gadu-Gadu ujawniło, że korzysta z niego już milion użytkowników. Oczywiście, nie jest to tak imponująca liczba, jak w erze swojej świetności (7 mln użytkowników w 2011 r.) i trudno nazwać komunikator jakąkolwiek konkurencją dla popularnych w naszym kraju Messengera czy WhatsAppa, ale mówimy tutaj o legendzie polskiej branży. W tym roku GG obchodziło swoje 19 urodziny. Trudno obiektywnie stwierdzić, co prócz sentymentu trzyma milion osób przy usłudze, która mocno odstaje od pozostających na topie odpowiedników. GG nie oferuje ani połączeń głosowych, ani wideokonferencji, nie wspominając już o wspólnych grach online czy innych dodatkach.

ŹRÓDŁO: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: