Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/ZERO PROBLEMU

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

ZERO PROBLEMU
wstecz

02.12.2010

ZERO PROBLEMU

Miło mi poinformować, że Polski oddział Toshiby - Systemy Komputerowe, przedłuża promocję związaną z darmową gwarancją "ZERO PROBLEMU" (www.zeroproblemu.pl) na wszystkie notebooki Toshiba zakupione w terminie 01.12.2010 r. - 31.03.2011 r. Ogólne warunki promocji nie uległy zmianie. Głównym kryterium jest nadal:
- zakup notebooka Toshiba na terenie Polski w okresie trwania promocji.
- rejestracja gwarancji standardowej i Zero Problemu w ciągu 7 dni od daty zakupu
- posiadanie dowodu zakupu wraz z numerem seryjnym notebooka

Korzyści wynikające z dodania takiej darmowej usługi są oczywiste, jest to kolejny mocny atut i wyróżnik dla sprzedawców, a tym samym i dla klienta końcowego. Nie tylko czysto sprzedażowy, ale również wizerunkowy, bo notebooki Toshiba to jakość i to jakość którą gwarantujemy za darmo!

Klient końcowy po dokonaniu rejestracji zwiększa swój "Święty Spokój", a tym samym zapewnia swojemu notebookowi dodatkowe DARMOWE "bezpieczeństwo" na rok (365 dni), czyli zamiast własnych zmartwień, Toshiba zapewnia:
- Naprawę uszkodzeń spowodowanych przez użytkownika
- Zwrot kosztów zakupu w razie utraty pracy
- Nowy laptop w miejsce skradzionego


Więcej szczegółów na www.zeroproblemu.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: