Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Zakupy za pomocą Google Grafiki

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Zakupy za pomocą Google Grafiki
wstecz

29.03.2019

Zakupy za pomocą Google Grafiki

Amerykański gigant ogłosił, że planuje zmodyfikować reklamy w wyszukiwarce tak, by można było szybko kupić rzeczy znalezione na obrazach pochodzących z grafik Google'a.

Pomysł opiera się na tym, by wprowadzić nowy format reklam używanych w sieci. Obrazy pokazujące się użytkownikowi w wyszukiwarce miały by mieć wyraźnie zaznaczone niektóre elementy. Kiedy użytkownik kliknie na taki element, ten podświetli się, pokaże cenę i przekieruje do wybranego sklepu.

Google poinformowało, że jest w trakcie testów rozwiązania. Nowe grafiki od Google sprawdzane są przez „niewielki procent użytkowników we współpracy z wybranymi sprzedawcami”- tak głosi oficjalny komunikat Firma zapowiedziała, że po pomyślnych testach rozwiązanie pojawi się jeszcze w tym roku. Nowy format reklam ma być dostępny zarówno na desktopowej jak i mobilnej wersji wyszukiwarki. Gigantowi z Mountain View marzy się, by rządził i dzielił rynkiem reklamy internetowej.

Niestety ta część działalności Google’a ma również ciemną stronę. 28. stycznia tego roku fundacja Panoptykon zajmująca się ochroną wolności w sieci złożyła skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na Google. Fundacja twierdzi, że firma łamie Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych poprzez „niewłaściwe funkcjonowanie na rynku reklamy behawioralnej”. Skarżący zaznaczają, że „działanie Google’a przekracza granice prawa nie tylko w tym przypadku, ale ma charakter masowy”.



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: