Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/YouTube zaostrza politykę monetyzacji

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

YouTube zaostrza politykę monetyzacji
wstecz

22.01.2018

YouTube zaostrza politykę monetyzacji

Google kolejny raz modyfikuje zasady programu partnerskiego, by odzyskać zaufanie reklamodawców i zadbać o wyższą jakość nagrań, przy których wyświetlane są reklamy. Zmiany dotkną nie tylko nowych użytkowników YouTube'a, ale także obecnych, którzy do tej pory zarabiali na swoich treściach.

Od 17 stycznia 2018 użytkownicy YouTube’a, którzy nie mają minimum 1000 subskrybentów oraz wyświetlonych przynajmniej 4000 godzin na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy nie mogą przystępować do programu partnerskiego. Póki nie spełnią tych warunków, nie będą mogli włączyć reklam w swoich filmach i na nich zarabiać. Co więcej od 20 lutego 2018 roku zmiany dotkną wszystkich obecnych w programie partnerskim użytkowników. Jeśli ich kanał nie spełni powyższych obwarowań, wszystkie reklamy uruchamiane do tej pory na ich filmach zostaną wstrzymane, a co za tym idzie przestaną na nich zarabiać. Procedura powrotu do programu będzie zautomatyzowana – zaakceptowany wcześniej użytkownik nie będzie musiał ponownie czekać na rozpatrzenie wniosku. Gdy tylko zdobędzie wystarczającą liczbę subskrybentów oraz wyświetleń YouTube od razu przywróci go programu partnerskiego.

Nie jest to pierwsza tego typu zmiana. W kwietniu 2017 roku Google wprowadziło w życie pierwsze ograniczenie, które wykluczyło z programu wszystkich twórców, których kanał miał mniej niż 10 tys. wyświetleń.

Jednocześnie decyzja Google dotycząca zmiany warunków uczestniczenia w serwisie partnerskim zbiega się ze staraniem serwisu o poprawę jakości zamieszczanych filmów. Jest to ewidentny efekt skandalu wywołanego przez youtubera Logana Paula, który na swoim popularnym kanale umieścił film, na którym pokazał ciało samobójcy. Oburzeni byli zarówno widzowie, jak i reklamodawcy. To właśnie ze względu na tę ostatnią grupę Google zaczęło wprowadzać zmiany dotyczące standardów umieszczanych na YT filmów. Żaden klient nie będzie bowiem chciał reklamować swoich produktów obok obrazoburczych i nieetycznych filmów. A to oznacza finansową stratę. Z jednej strony Google ogranicza więc udział w programach partnerskich, co przynosi serwisowi konkretną finansową korzyść, z drugiej strony dba o to, by treści były na tyle wysokiej jakości, by zyskiwały popularność wśród oglądających, nie wzbudzając jednocześnie obiekcji wśród reklamodawców.

Google tłumaczy, że ma świadomość, zmiany dotkną znaczna liczby youtuberów, ale 99 proc. z nich zarabiało mniej niż 100 dolarów rocznie, a 90 proc. zarabiało mniej niż 2,50 dolara miesięcznie. Nie są to rzeczywiście wysokie kwoty. Google zaznacza także, że opisane wyżej wymagania nie będą jedynymi branymi pod uwagę. W dalszym ciągu firma będzie analizować treść publikowanych na YT materiałów i jeśli uzna, że nie są one zgodne z polityką serwisu, zostaną usunięte z udziału w programie partnerskim.



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: