Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/YouTube na telewizorach wyświetli ogromne reklamy

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

YouTube na telewizorach wyświetli ogromne reklamy
wstecz

27.11.2019

YouTube na telewizorach wyświetli ogromne reklamy

Po serii pilotażowych testów Google zdecydowało się wprowadzić nowy rodzaj wielkopowierzchniowej reklamy na stronie głównej w aplikacji YouTube na telewizorach. Reklamy nie tylko odtworzą się automatycznie, ale też szybko przysłonią cały ekran urządzenia.

Duża reklama to tzw. masthead. YouTube sprzedaje ją reklamodawcom jako główny element reklamowy. Ponieważ jej testy właśnie zakończyły się sukcesem, Google podjęło decyzję o wprowadzeniu ją na smart tv na całym świecie.

Masthead w Youtube to baner, który zajmuje około 2/3 powierzchni ekranu głównego. Reklama wyświetli się w nim automatycznie, a jeżeli użytkownik nie podejmie żadnej czynności (np. nie uruchomi filmu), reklama po kilku sekundach powiększy się do pełnego ekranu. Jedyną dobrą wiadomością w tej sprawie jest fakt, że reklamowy materiał odtworzy się bez dźwięku.

Według Google aplikacja telewizyjna jest ważną platformą dla reklamodawców. Dzienny czas oglądania w jej przypadku wynosi aż 250 milionów godzin dziennie. Firma twierdzi też, że ludzie zapamiętują bardziej reklamy w aplikacjach niż w standardowej telewizji. Trudno jednak zignorować reklamę, która zasłania nam całą powierzchnię wyświetlacza.

Użytkownicy zauważyli ponadto kolejną zmianę, którą YouTube wprowadza do smart tv. Google przestało wspierać dostęp do telewizyjnego interfejsu YouTube’a z adresu YouTube.com/tv. Być może nowe rozwiązania firma wprowadza głównie po to, by zachęcić więcej osób do korzystania z płatnej wersji serwisu. YouTube Premium kosztuje w Polsce 23,99 zł/ msc i pozwala m.in. oglądać filmy bez reklam.



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: