Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Ważna zmiana na Facebooku

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Ważna zmiana na Facebooku
wstecz

22.12.2017

Ważna zmiana na Facebooku

Organizacje, firmy i osoby, które wykorzystują sieć społecznościową do gromadzenia lajków, będą miały pod górkę. Facebook ogłosił, że rozpocznie blokowanie tzw. engagement baits i ich autorów.

Facebook już dawno przestał być tym, czym miał pozostać – narzędziem do komunikacji pomiędzy znajomymi. Obecnie to w dużej mierze platforma marketingowa. Z pewnością wielu z was widzi na Facebooku mnóstwo wpisów dotyczących zbierania lajków, czy „ankiety”, w których głosuje się emotikonami. Chodzi o to, żeby skłonić użytkowników do zaangażowania.

Facebook mówi: „dość”. Gigant wkrótce będzie karał wymuszających tzw. engagement baits, czyli autorów treści, które nie informują, tylko prowokują reakcje. Wszystko co zachęca do komentowania, oznaczania i lajkowania, a ma na celu jedynie zwiększenie widoczności treści danego wydawcy – może zostać zablokowane.

Nie łudźmy się jednak, że oto Facebook stał się moralnym mentorem społeczności online i wziął na siebie ciężar oddzielania ziaren (treści wartościowych) od plew (wszelkich engagement baits). Usuwanie wpisów typu „podziel się tą wiadomością z przyjaciółmi, a wygrasz wycieczkę” pozwoli portalowi mocniej promować własne reklamy. Jeżeli jakaś osoba lub firma zechce mieć większy zasięg będzie musiała za to zapłacić. Profile, które zostaną ukarane za publikowanie wpisów-zachęt, odzyskają swój zasięg, jeśli zrezygnują z wymuszania zaangażowania i wrócą do treści wysoko ocenianych przez użytkowników.


Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: