Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Używajcie reakcji na FB z rozwagą - apeluje Policja

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Używajcie reakcji na FB z rozwagą - apeluje Policja
wstecz

17.06.2016

Używajcie reakcji na FB z rozwagą - apeluje Policja

Od lutego br. na Facebooku możemy używać nie tylko popularnego lajka, ale także pięć innych ikonek, symbolizujących nasz stan emocjonalny na widok posta, zdjęcia czy filmiku. Niestety reakcje to nie tylko udogodnienie dla samych użytkowników serwisu, to także potężne narzędzie inwigilacyjne.

Belgijska policja doskonale zdaje sobie sprawę z prawdziwego motywu stojącego za wprowadzeniem nowych form wyrażania emocji na Facebooku i ostrzega swoich obywateli:
"Ikony pomagają nie tylko wyrażać Wasze uczucia. Pomagają także Facebookowi zwiększyć efektywność reklam. Poprzez ograniczenie liczby emocji do sześciu, Facebook liczy na to, że łatwiej będzie Wam pokazywać swoje emocje. To zaś uprasza pracę algorytmów działających w tle. Jednym kliknięciem zdradzacie co Was uszczęśliwia". Reakcje to potężne narzędzie marketingowe. Gdy okazujemy radość czy entuzjazm Facebook wie, że w tym momencie jesteśmy bardziej podatni na sugestie reklamowe i może podstawiać nam pod nos "łakome kąski" w okolicy postów, które najbardziej nam się podobają.


Źródło: chip.pl

 

Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: