Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Użytkownicy Androida wydają mniej pieniędzy w grach

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Użytkownicy Androida wydają mniej pieniędzy w grach
wstecz

31.08.2018

Użytkownicy Androida wydają mniej pieniędzy w grach

Zakupy wewnątrz aplikacji to podstawowa metoda zarabiania przez twórców np. gier mobilnych. Z przedstawionego przez firmę Liftoff raportu wynika, że to użytkownicy iOS chętniej kupują wirtualne przedmioty i konta premium w grach.

Wewnątrz aplikacji i gier użytkownicy iOS decydują się na wydanie prawdziwych pieniędzy dwukrotnie częściej niż posiadacze urządzeń z systemem Android. Z badań firmy Liftoff wynika, że bardziej skłonne do wydatków tego typu są także panie. Posiadacze iPhone’ów i iPadów kupują wewnątrz aplikacji dużo powszechniej, robi to 21 procent użytkowników, podczas gdy w przypadku Androida jest to 10,8 procent – różnica jest więc znaczna.

Chociaż aż 70 procent pobieranych na świecie aplikacji jest dokonywanych przez użytkowników Androida (wykorzystane w raporcie Liftoff dane programu App Annie), to odpowiadają one jedynie za 34 procent zakupów wewnątrz aplikacji. Konwersja na zakupy wewnątrz programów i gier jest znacznie wyższa w przypadku kobiet: ma to być aż 79 procent (w przypadku mężczyzn zaledwie 53 procent). Wynika z tego, że panie chętniej wydają pieniądze wewnątrz aplikacji.

Z danych zebranych na temat mobilnych graczy dowiadujemy się także, że gry przestają być domeną mężczyzn. Powołując się na badania firmy analitycznej Newzoo łatwo zauważyć, że 46 procent graczy korzystających z systemów mobilnych to kobiety. Ponadto wśród osób, które na telefonie lub tablecie grały w gry przynajmniej raz w miesiącu kobiety stanowiły 48 procent.

Czym najbardziej różnią się gry mobilne od komputerowych i konsolowych? Od pewnego czasu przepaść w grafice i dźwięku powoli znika i elementem najbardziej wyróżniającym gry mobilne jest model biznesowy, na którym często się opierają. Znakomita większość tytułów na iOS i Androida to gry free-to-play, złośliwie jednak określane też jako free-to-pay lub pay-to-win. Mikropłatności w grach na smartfony i tablety są jednak czymś do czego całkowicie przywykliśmy. Świetnym przykładem może być gra „Total War Battles: Kingdom” – tytuł doceniony na platformach mobilnych, ale bardzo marnie oceniony na PC. Powodem niezadowolenia graczy komputerowych były tu przede wszystkim (chociaż nie wyłącznie) mikropłatności, bez których gra stawała się uciążliwa.

Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: