Uszkodzona przesyłka ?
Pamiętaj i dopilnuj!!!
Podstawą złożenia reklamacji jest prawidłowe i zgodne z regułami wypełnienie (podczas dostawy) protokołu szkody!!
Uszkodzenie opakowania:Każda przesyłka musi być sprawdzona przy kurierze w momencie odbioru, a w przypadku wystąpienia podejrzeń lub stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia opakowania zewnętrznego należy spisać protokół opisując szczegółowo typ uszkodzenia np: wgniecenie, rozcięcie zamoczenie, odkształcony karton, rozerwana taśma, odgłosy sugerujące uszkodzenie produktów znajdujących się wewnątrz opakowania (szczególnie istotne w przypadku produktów posiadających szybę - typu skaner lub urządzenie wielofunkcyjne) itp.
Czynności te musza być wykonane w obecności kuriera, zaś odmowa kuriera do przyjazdu i sporządzenia protokołu jest podstawą do zgłoszenia w YAMO, do opiekuna handlowego lub na
Pokaż email reklamacji dotyczącej pracy kuriera.
Ogólne informacje na temat treści zawartych w protokole szkody: Protokół powinien być spisany przy kurierze podczas doręczenia przesyłki (nie po kilku godzinach czy następnego dnia) i zawierać następujące informacje:
- stan opakowania (z zaznaczeniem informacji o nawet najmniejszych wgnieceniach opakowania zewnętrznego),
- opis uszkodzenia (co jest uszkodzone i ile sztuk),
- nr listu przewozowego,
- datę doręczenia,
- nazwisko osoby przyjmującej przesyłkę,
- nazwiska osób sporządzających protokół,
- dokładne określenie oznakowania opakowania, (np. obecność naklejek lub napisów "ostrożnie", "kruche" itp.),
- nigdy nie zostawiamy pustego pola dotyczącego zabezpieczeń wewnątrz opakowania (styropian, folia bąbelkowa itd.)
- nie zaznaczamy PO ZGODNYM PRZYJĘCIU U KLIENTA.
Po sporządzeniu protokołu szkody prosimy o przesłanie go do opiekuna handlowego i/lub do Pokaż email. Spełnienie tych zasad przyspieszy proces reklamacji. Uszkodzony towar prosimy odesłać wraz z oryginałem sporządzonego protokołu szkody na adres: Yamo, ul. Okulickiego 26, 05-500 Piaseczno z dopiskiem SERWIS oraz o poinformować o tym fakcie na adres:
Pokaż email i
Pokaż email. Po otrzymaniu i weryfikacji przesyłki przez serwis, nowy towar zostanie Państwu wysłany ponownie.