Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Swipe Night – interaktywny serial Tindera

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Swipe Night – interaktywny serial Tindera
wstecz

25.09.2019

Swipe Night – interaktywny serial Tindera

6 października w aplikacji Tinder pojawi się interaktywny serial. Widzowie, podobnie jak w netflixowym "Bandersnatchu" będą mogli podejmować decyzje, co do akcji widocznej na ekranie, przesuwając palcem w lewo lub prawo.

„Swipe Night” przybierze formę pięciominutowych odcinków, które co tydzień będą dodawane w aplikacji. Akcja serialu rozegra się w postapokaliptycznym świecie, ale detali na temat fabuły jeszcze nie zdradzono. Z punktu widza najważniejsze jest jednak to, że będzie on w stanie kierować historią. Podobnie jak w innych interaktywnych serialach np. „Bandersnatchu” czy „You vs wild” w kluczowych momentach, użytkownik będzie podejmował decyzje dotyczące losów bohaterów.

Interfejs serialu jest doskonale znany użytkownikom Tindera. W „Swipe Night”, aby przejść do danej decyzji, konieczne będzie przesunięcie palcem lewo lub prawo po ekranie smartfonu. Jednak ten serial to coś więcej niż mają do zaoferowania pokrewne produkcje. Na podstawie tych decyzji, Tinder będzie podsuwał użytkownikom profile osób, które wybrały podobnie. Dzięki temu obce sobie osoby będą w stanie łatwiej nawiązać rozmowę.

Pomysł na „Swipe Night” zrodził się w głowach twórców pod wpływem analizy danych Tindera. Raport wykazał, że połowa użytkowników aplikacji to tzw. generacja Z (osoby w wieku 18-25), której zależy na dużej interaktywności. – Siedem lat temu Tinder zrewolucjonizował swypowanie. Teraz jesteśmy dumni z tego, że podnosimy wyżej poprzeczkę innowacji, interaktywności i immersji. Zamierzamy podejmować kolejne eksperymenty w naszej aplikacji – powiedział Elie Seidman, CEO Tindera.

Tinder to jedna z najbardziej popularnych aplikacji randkowych na świecie. Działa w 190 krajach i może się pochwalić ponad 50 milionami aktywnych użytkowników. Konkurencja jednak nie śpi. Niedawno informowaliśmy o wystartowaniu Facebook Dating. W USA zainteresowaniem cieszą się także Grindr i Hinge.


Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: