Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Spóźnisz się do Ubera – zapłacisz więcej

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Spóźnisz się do Ubera – zapłacisz więcej
wstecz

26.10.2017

Spóźnisz się do Ubera – zapłacisz więcej

Pasażer zostanie obciążony za odwołanie zamówienia w ostatniej chwili. Wyższych opłat należy spodziewać się też za dojazd do klienta, jeśli kierowca będzie miał daleko. W Krakowie i Wrocławiu Uber już testuje podwyżki.

Poza zwykłą opłatą za kurs, algorytm Ubera doliczał będzie także dodatkową stawkę za dojazd. Gdy pasażer spóźni się, czyli nie wsiądzie do samochodu w ciągu 2 minut od otrzymania powiadomienia, także zapłaci więcej. Na anulowanie kursu klienci dostaną mniej czasu: zamiast dotychczasowych 5 minut – 2.

Sprawdzamy w polskim oddziale Ubera, czy zmiany wejdą w życie także u nas. Z odpowiedzi Magdaleny Szulc wynika, że może tak być, a nawet, że dwie z ekstra opłat są już w Polsce testowane:

– Będziemy na bieżąco informować o zmianach wprowadzanych w aplikacji, których celem jest poprawa komfortu wszystkich użytkowników, zarówno pasażerów, jak i kierowców. Przykładowo od lipca testujemy w Krakowie i Wrocławiu opłatę za czekanie na pasażera oraz zmniejszoną do 2 minut możliwość bezpłatnego anulowania przejazdu. Decyzje podejmiemy na podstawie testów z różnych rynków – wyjaśnia przedstawicielka Ubera.

Z moich rozmów z kierowcami Ubera wynika, że zarobki pozostawiają wiele do życzenia. Tego typu sygnały pojawiły się też w USA. Czasem do klienta trzeba dojechać bardzo daleko, a sam kurs jest krótki, więc kierowca traci, zamiast zarobić. Zdarza się też, że pasażer odwołuje kurs w ostatniej chwili. Czyli pracujący w Uberze doświadczyli tego samego, co jest tradycyjnym kłopotem zwykłych taksówkarzy.

W Europie firma ma 11 milionów użytkowników miesięcznie. W Warszawie, wśród osób w wieku od 25 do 34 lat, z tej platformy korzysta 38% pasażerów. Zobaczymy, czy wyższe opłaty i konkurencja w rodzaju myTaxi nie zaszkodzą popularności Ubera.


Źródło: chip.pl

 

Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: