» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Snapchat z nowymi funkcjami rodem z Messengera 09.04.2019 Podczas konferencji Snap Partner Summit 2019, twórcy “żółtego” komunikatora zapowiedzieli szereg rozszerzeń, które urozmaicą codzienną komunikację. Wśród nich warto wymienić gry, które będzie można uruchomić z poziomu czatu.
Snapchat już od jakiegoś czasu oferował kilka prostych tytułów, jednak teraz komunikator stanie się pełnoprawną platformą mobilną o nazwie Snap Games. Pierwszymi grami dostępnymi w usłudze będą: „Bitmoji Party”, „Tiny Royale”, „C.A.T.S. Drift Race”, „Snake Squad”, „Zombie Rescue Squad” i „Alphabear Hustle”. Wszystkie wyżej wymienione oferują rozgrywkę wieloosobową. W niedalekiej przyszłości oferta Snap Games rozszerzy się o kilka nowych pozycji. Snapchat ogłosił, że nawiązał współpracę ze znanymi producentami, w tym z Zyngą („FarmVille”, „Mafia Wars”). Oprócz gier, zapowiedziano również nowe efekty AR, które ozdobią nie tylko twarze, ale też rzeczy. W planie są między innymi efekty specjalne nakładane na budynki. W tej kwestii pole do popisu pozostawiono programistom. niestety, będą oni musieli tworzyć osobny kod do każdego budynku, dlatego zabawa obejmie najprawdopodobniej tylko znane i popularne budowle. Na konferencji zapowiedziano też rozszerzenie współpracy z portalami społecznościowymi, co zaowocuje między innymi możliwością udostępniania „snapów” na Tinderze. Twórcy Snapchatu robią co mogą, aby zatrzymać galopujący spadek zainteresowania platformą. Zaprezentowana w 2011 roku aplikacja jeszcze niedawno była w czołówce najpopularniejszych sieci społecznościowych. Teraz, została wyparta przez Instagram i Facebook, które dzięki Relacjom stały się bardziej atrakcyjnymi kanałami komunikacji. Przypomnijmy, że w 2013 roku Mark Zuckerberg chciał kupić Snapchat za 3 miliardy dolarów, jednak właściciele nie zgodzili się na takie przejęcie. Chcąc zneutralizować groźnego konkurenta, Facebook przyjął inną strategię – skopiował większość elementów Snapchatu i zaimplementował je w swoich produktach. Teraz z kolei obserwujemy odwrotny trend – to Snapchat, chcąc desperacko utrzymać się na rynku, powiela funkcje z aplikacji Facebooka. Źródło: chip.pl |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |