Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Skandal z reklamami na YT przestrogą dla rodziców

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Skandal z reklamami na YT przestrogą dla rodziców
wstecz

25.02.2019

Skandal z reklamami na YT przestrogą dla rodziców

Disney, Dr Oetker, McDonalds i Nestle wycofały swoje reklamy z Youtube po tym jak okazało się, że pod treściami na portalu bezkarnie oznaczali się uczestnicy pedofilskich forów internetowych. Mimo, iż filmy nie zawierały niedozwolonych treści mogą być przestrogą dla rodziców chcących pochwalić się zdjęciami swoich pociech w internecie.

Firmy odpowiedziały tym samym na zarzuty niektórych youtuberów, którzy już dawno zauważyli niepokojące sygnały. Matt Watson prowadzący kanał „MattsWhatItIs” zaobserwował, że algorytm funkcjonujący na YouTubie podpowiada filmy z udziałem dzieci po obejrzeniu nagrań z udziałem kobiet w strojach kąpielowych. Dodatkowo w komentarzach pod filmami z udziałem nieletnich (np. w trakcie ćwiczeń gimnastycznych) pojawiały się komentarze, które oznaczały momenty, w jakich dzieci przybierały sugestywne pozy.

YouTube zareagował blokując możliwość komentowania niektórych filmów, a także usunął komentarze, które były niezgodne z regulaminem. Administratorzy serwisu zapowiedzieli także, że w przyszłości będzie podejmować „bardziej energiczne” działania, by usuwać tego typu treści z serwisu. Usunięcie reklam to obniżenie zysków dla portalu, a także ograniczenie promocji dla firm chcących umieszczać tam treści marketingowe. Dlatego można przypuszczać, że władze niektórych przedsiębiorstw nadal mają poważne zastrzeżenia do zabezpieczeń YouTube’a.

Rodzice powinni zastanowić się dwa razy zanim opublikują zdjęcia i filmy z udziałem swoich dzieci. Szczególnie z takich miejsc jak plaża, czy basen. Z niemal każdego portalu zdjęcie, czy film można po prostu anonimowo pobrać. Gdzie trafi – tego już nie sposób przewidzieć.



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: