» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Skandal z reklamami na YT przestrogą dla rodziców 25.02.2019 Disney, Dr Oetker, McDonalds i Nestle wycofały swoje reklamy z Youtube po tym jak okazało się, że pod treściami na portalu bezkarnie oznaczali się uczestnicy pedofilskich forów internetowych. Mimo, iż filmy nie zawierały niedozwolonych treści mogą być przestrogą dla rodziców chcących pochwalić się zdjęciami swoich pociech w internecie.
Firmy odpowiedziały tym samym na zarzuty niektórych youtuberów, którzy już dawno zauważyli niepokojące sygnały. Matt Watson prowadzący kanał „MattsWhatItIs” zaobserwował, że algorytm funkcjonujący na YouTubie podpowiada filmy z udziałem dzieci po obejrzeniu nagrań z udziałem kobiet w strojach kąpielowych. Dodatkowo w komentarzach pod filmami z udziałem nieletnich (np. w trakcie ćwiczeń gimnastycznych) pojawiały się komentarze, które oznaczały momenty, w jakich dzieci przybierały sugestywne pozy. YouTube zareagował blokując możliwość komentowania niektórych filmów, a także usunął komentarze, które były niezgodne z regulaminem. Administratorzy serwisu zapowiedzieli także, że w przyszłości będzie podejmować „bardziej energiczne” działania, by usuwać tego typu treści z serwisu. Usunięcie reklam to obniżenie zysków dla portalu, a także ograniczenie promocji dla firm chcących umieszczać tam treści marketingowe. Dlatego można przypuszczać, że władze niektórych przedsiębiorstw nadal mają poważne zastrzeżenia do zabezpieczeń YouTube’a. Rodzice powinni zastanowić się dwa razy zanim opublikują zdjęcia i filmy z udziałem swoich dzieci. Szczególnie z takich miejsc jak plaża, czy basen. Z niemal każdego portalu zdjęcie, czy film można po prostu anonimowo pobrać. Gdzie trafi – tego już nie sposób przewidzieć. Źródło: chip.pl |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |