» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności serwisowe/Serwis YAMO informuje
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Serwis YAMO informuje 02.09.2011 Informujemy, że obsługa gwarancyjna realizowana jest przez serwis w Piasecznie.
W celu zgłoszenia reklamacji należy zalogować się na swoje konto na stronie http://yamo.pl/ , a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy na http://yamo.pl/zgloszenie-reklamacyjne/ . Po uzyskaniu numeru RMA prosimy o przesłanie reklamacji na adres: Yamo Sp. z o.o. – SERWIS Ul. Okulickiego 6 05-500 Piaseczno Z widocznym numerem RMA na paczce. Istnieje możliwość pozostawienia zgłoszonych reklamacji w oddziałach (Łódź, Katowice, Bydgoszcz). W takim przypadku prosimy o przygotowanie paczek i zostaną one przesłane wraz z najbliższym transportem do serwisu w Piasecznie. Sprawdzenie zasadności reklamacji odbędzie się dopiero po otrzymaniu przesyłki przez serwis w Piasecznie. |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |