Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności serwisowe/Serwis YAMO informuje

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Serwis YAMO informuje
wstecz

02.09.2011

Serwis Yamo informuje

Informujemy, że obsługa gwarancyjna realizowana jest przez serwis w Piasecznie.
W celu zgłoszenia reklamacji należy zalogować się na swoje konto na stronie http://yamo.pl/ , a następnie wypełnić formularz zgłoszeniowy na http://yamo.pl/zgloszenie-reklamacyjne/ . Po uzyskaniu numeru RMA prosimy o przesłanie reklamacji na adres:

Yamo Sp. z o.o. – SERWIS
Ul. Okulickiego 6
05-500 Piaseczno
Z widocznym numerem RMA na paczce.


Istnieje możliwość pozostawienia zgłoszonych reklamacji w oddziałach (Łódź, Katowice, Bydgoszcz). W takim przypadku prosimy o przygotowanie paczek i zostaną one przesłane wraz z najbliższym transportem do serwisu w Piasecznie. Sprawdzenie zasadności reklamacji odbędzie się dopiero po otrzymaniu przesyłki przez serwis w Piasecznie.
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: