Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Rejestracja usługi Door-to-Door
Postępowanie w przypadku stwierdzenia niesprawności urządzenia

W przypadku stwierdzenia niesprawności urządzenia, Kupujący ma możliwość skorzystania z pomocy technicznej.

W tym celu należy zadzwonić na numer Pokaż numer lub wysłać wiadomość na adres Pokaż email z opisem zaistniałej sytuacji oraz danymi kontaktowymi. Nasz technik niezwłocznie skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia ewentualnych przyczyn problemu oraz postara się pomóc w ich usunięciu.

Jeśli konieczne będzie wysłanie komputera do serwisu Yamo Sp. z o. o. należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie https://www.yamo.pl/serwis-komputerow/zgloszenie i oczekiwać na przydzielenie unikalnego numeru RMA, który trzeba umieścić w widocznym miejscu na paczce. Wpisanie podczas zgłoszenia numeru, wcześniej zarejestrowanej, usługi Door-to-Door uaktywni proces zamówienia kuriera, który w imieniu Yamo Sp. z o.o. odbierze od Państwa przesyłkę z komputerem i dostarczy do serwisu w celu usunięcia usterki.

Usługa Door-to-Door gwarantuje użytkownikowi komputera Engine darmowy transport, w obie strony, za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez Yamo Sp. z o.o..

W celu uaktywnienia usługi Door-to-Door należy zarejestrować usługę na stronie https://www.yamo.pl/serwis-komputerow/rejestracja.




*Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.


Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: