Postępowanie w przypadku stwierdzenia niesprawności urządzeniaW przypadku stwierdzenia niesprawności urządzenia, Kupujący ma możliwość skorzystania z pomocy technicznej.
W tym celu należy zadzwonić na numer
Pokaż numer lub wysłać wiadomość na adres
Pokaż email
z opisem zaistniałej sytuacji oraz danymi kontaktowymi. Nasz technik niezwłocznie skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia ewentualnych przyczyn problemu oraz postara się pomóc w ich usunięciu.
Jeśli konieczne będzie wysłanie komputera do serwisu Yamo Sp. z o. o. należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie https://www.yamo.pl/serwis-komputerow/zgloszenie i oczekiwać na przydzielenie unikalnego numeru RMA, który trzeba umieścić w widocznym miejscu na paczce. Wpisanie podczas zgłoszenia numeru, wcześniej zarejestrowanej, usługi Door-to-Door uaktywni proces zamówienia kuriera, który w imieniu Yamo Sp. z o.o. odbierze od Państwa przesyłkę z komputerem i dostarczy do serwisu w celu usunięcia usterki.
Usługa Door-to-Door gwarantuje użytkownikowi komputera Engine darmowy transport, w obie strony, za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez Yamo Sp. z o.o..
W celu uaktywnienia usługi Door-to-Door należy zarejestrować usługę na stronie
https://www.yamo.pl/serwis-komputerow/rejestracja.