» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Rekord Guinnessa dla Xiaomi
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Rekord Guinnessa dla Xiaomi 30.12.2019 Rekord Guinnessa pobić można w zasadzie w każdej dziedzinie. Xiaomi postanowiło tym razem zawalczyć o rekord w liczbie jednocześnie rozpakowanych produktów własnej marki. Wcześniej ustanowiła rekord w uruchamianych jednocześnie punktach sprzedaży. 20 listopada 2018 r. w Indiach, w samo południe w 14 indyjskich stanach otworzyły się podwoje pięciuset Mi Store.
Rekord Guinnessa w tym roku to zebranie się 703 osób, które wspólnie i jednocześnie rozpakowały urządzenia chińskiej marki. 21 grudnia Xiaomi zorganizowało wydarzenie o nazwie „Mi-stery Box”. W World Trade Center w Nowym Jorku ochotnicy jednocześnie zaczęli rozpakowywać różne urządzenia Xiaomi. W paczkach nie było jednak smartfonów tej firmy, bowiem nie są one sprzedawane w USA. W ten sposób pobity został poprzedni „rozpakowawczy” rekord. We wrześniu tego roku 643 osoby jednocześnie otworzyły pudełka dostarczone przez meksykańską filię Mercado Libre. Mercado Libre to duży sklep internetowy, z główną siedzibą w Brazylii, obsługujący kraje Ameryki Łacińskiej. W przypadku Xiaomi uczestnicy zabawy mieli pięć minut na dostanie się do tajemniczej rzeczy schowanej w pudełku. Równie dobrze mogła być to elektryczna hulajnoga, jaki szczoteczka do zębów czy odkurzacz. Albo Mi TV Box S, czyli odtwarzacz multimedialny chińskiej firmy, którego promocji ma właśnie służyć kampania #MiSteryBOX. Udana próba pobicia rekordu Guinnessa jest właśnie częścią kampanii promocyjnej przystawki do telewizora. Wydarzenie zorganizowane przez Xiaomi jest również największą imprezą plenerową w World Trade Center od czasu odbudowy kompleksu budynków zniszczonego podczas ataku. Rekord Guinnessa i księga mu poświęcona to efekt pomysłu dyrektora generalnego browaru Guinness, który podczas polowania w 1951 r. zauważył, że nie ma żadnego miarodajnego źródła, które odpowiedziałoby na niezwykle ważkie pytanie – który ptak jest szybszy? Siewka złota czy cietrzew? I zauważył także, że takich pytań, na które nie znajdzie się odpowiedzi w oficjalnych podręcznikach jest więcej. Następnie dostrzegł potencjał reklamowy dzieła, które mogłoby promować markę Guinness przy okazji lektury faktów ciekawych, choć niekoniecznie dotyczących sensu życia. Pierwsze wydanie Księgi Rekordów Guinnessa ukazało się 27 sierpnia 1955. Księga od razu stała się bestsellerem. Pierwsza polska edycja ukazała się w 1991 roku. Żródło: chip.pl |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |