» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności/Reklamacje on-line
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Reklamacje on-line 17.03.2011 W dniu dzisiejszym na naszej stronie WWW został uruchomiony moduł reklamacji on-line. Zachęcamy do korzystania z nowej funkcjonalności.
Jak używać modułu reklamacji: Należy upewnić się, że na Państwa koncie skonfigurowane są uprawnienia dostępu do modułu serwisu (zobacz jak i gdzie konfiguruje się uprawnienia). W menu po lewej stronie znajdziecie Państwo opcję „Reklamacje” a w niej w zależności od posiadanych przez Was opcji możliwość przeglądania już złożonych lub zgłaszania nowych reklamacji produktów zakupionych w naszej firmie. Dodatkowo istnieje możliwość zgłoszenia zwrotu handlowego. Przegląd zgłoszeń Dzięki tej opcji macie Państwo pełen wgląd w historię wszystkich zleceń składanych przez Waszą firmę. Są tu zarówno reklamacje w trakcie naprawy jak i te które już zostały oddane przez serwis. Na liście zgłoszeń znajduje się również lista zwrotów handlowych. W górnej części zestawienia reklamacji istnieje możliwość rozwinięcia wyszukiwarki ułatwiającej dotarcie do interesującego produktu będącego przedmiotem którejś z reklamacji. W zakładce „Reklamacje zgłoszone” istnieje możliwość wydrukowania zlecenia naprawy, które powinno znaleźć się wraz z reklamowanym w dziale serwisu towarem. Zgłaszanie reklamacji Zgłaszanie reklamacji składa się z kilku kroków. Na początek musimy określić czy reklamujemy komputer produkcji YAMO czy też pozostałe towary. Następnie należy podać numer seryjny reklamowanego towaru lub numer dokumentu na podstawie którego pozyskali Państwo dany produkt z YAMO. W przypadku prawidłowego określenia numeru seryjnego (istniejącego w naszej bazie i zakupionego przez Państwa firmę) system przejdzie bezpośrednio do opcji reklamowania produktu posiadającego podany numer seryjny. W przypadku podania numeru dokumentu, pojawi się konieczność wskazania reklamowanego produktu na tym dokumencie. W przypadku chęci zareklamowania produktu który obsługiwany jest przez serwis producenta, stosowna informacja pojawi się na ekranie. Podczas reklamacji produktu należy określić szczegółowy opis usterki oraz wyposażenie które przekazuje się wraz z reklamowanym produktem. Dodatkowo można wgrać załącznik w formie pliku graficznego opisujący usterkę, wpisać swój numer RMA oraz dopisać ewentualne uwagi. Po opisaniu pierwszego produktu, mamy możliwość przejścia do reklamacji kolejnych produktów lub wysłania zgłoszenia już opisanych. Procedurę zgłaszania reklamacji należy zakończyć wydrukowaniem pliku PDF (z zakładki „Reklamacje zgłoszone”) zawierającego reklamowane przez Państwa produkty. Wraz z uruchomieniem modułu reklamacji on-line zamawianie usługi Tania Paczka będzie możliwe tylko poprzez wybranie właściwej opcji podczas zgłaszania reklamacji. Opcja ta będzie dostępna tylko dla kontrahentów posiadających aktywną linię kredytową lub odrębną umowę. Dotychczasowy sposób zgłaszania poprzez przesłanie wiadomości na adres Pokaż adres zostanie wyłączony. Zgłaszanie zwrotów handlowych Procedura zgłaszania zwrotów handlowych jest niemal identyczna ze zgłaszaniem reklamacji, z tą różnicą, że należy podczas jej przeprowadzania określić osobę która wyraziła zgodę na dokonanie takiego zwrotu |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |