Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności/Reklamacje on-line

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Reklamacje on-line
wstecz

17.03.2011

Reklamacje on-line

W dniu dzisiejszym na naszej stronie WWW został uruchomiony moduł reklamacji on-line. Zachęcamy do korzystania z nowej funkcjonalności.

Jak używać modułu reklamacji:

Należy upewnić się, że na Państwa koncie skonfigurowane są uprawnienia dostępu do modułu serwisu (zobacz jak i gdzie konfiguruje się uprawnienia).

W menu po lewej stronie znajdziecie Państwo opcję „Reklamacje” a w niej w zależności od posiadanych przez Was opcji możliwość przeglądania już złożonych lub zgłaszania nowych reklamacji produktów zakupionych w naszej firmie. Dodatkowo istnieje możliwość zgłoszenia zwrotu handlowego.

Przegląd zgłoszeń
Dzięki tej opcji macie Państwo pełen wgląd w historię wszystkich zleceń składanych przez Waszą firmę. Są tu zarówno reklamacje w trakcie naprawy jak i te które już zostały oddane przez serwis. Na liście zgłoszeń znajduje się również lista zwrotów handlowych. W górnej części zestawienia reklamacji istnieje możliwość rozwinięcia wyszukiwarki ułatwiającej dotarcie do interesującego produktu będącego przedmiotem którejś z reklamacji. W zakładce „Reklamacje zgłoszone” istnieje możliwość wydrukowania zlecenia naprawy, które powinno znaleźć się wraz z reklamowanym w dziale serwisu towarem.

Reklamacje on-line


Zgłaszanie reklamacji
Zgłaszanie reklamacji składa się z kilku kroków. Na początek musimy określić czy reklamujemy komputer produkcji YAMO czy też pozostałe towary.

Reklamacje on-line


Następnie należy podać numer seryjny reklamowanego towaru lub numer dokumentu na podstawie którego pozyskali Państwo dany produkt z YAMO. W przypadku prawidłowego określenia numeru seryjnego (istniejącego w naszej bazie i zakupionego przez Państwa firmę) system przejdzie bezpośrednio do opcji reklamowania produktu posiadającego podany numer seryjny. W przypadku podania numeru dokumentu, pojawi się konieczność wskazania reklamowanego produktu na tym dokumencie. W przypadku chęci zareklamowania produktu który obsługiwany jest przez serwis producenta, stosowna informacja pojawi się na ekranie. Podczas reklamacji produktu należy określić szczegółowy opis usterki oraz wyposażenie które przekazuje się wraz z reklamowanym produktem. Dodatkowo można wgrać załącznik w formie pliku graficznego opisujący usterkę, wpisać swój numer RMA oraz dopisać ewentualne uwagi. Po opisaniu pierwszego produktu, mamy możliwość przejścia do reklamacji kolejnych produktów lub wysłania zgłoszenia już opisanych. Procedurę zgłaszania reklamacji należy zakończyć wydrukowaniem pliku PDF (z zakładki „Reklamacje zgłoszone”) zawierającego reklamowane przez Państwa produkty.

Reklamacje on-line


Wraz z uruchomieniem modułu reklamacji on-line zamawianie usługi Tania Paczka będzie możliwe tylko poprzez wybranie właściwej opcji podczas zgłaszania reklamacji.
Opcja ta będzie dostępna tylko dla kontrahentów posiadających aktywną linię kredytową lub odrębną umowę.

Reklamacje on-line


Dotychczasowy sposób zgłaszania poprzez przesłanie wiadomości na adres Pokaż adres zostanie wyłączony.

Zgłaszanie zwrotów handlowych
Procedura zgłaszania zwrotów handlowych jest niemal identyczna ze zgłaszaniem reklamacji, z tą różnicą, że należy podczas jej przeprowadzania określić osobę która wyraziła zgodę na dokonanie takiego zwrotu
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: