Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności serwisowe/Reklamacje dysków twardych u producentów

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Reklamacje dysków twardych u producentów
wstecz

07.11.2011

Reklamacje dysków twardych u producentów

Proponujemy szybsze i wygodniejsze zgłaszanie dysków twardych WD, SEAGATE, SAMSUNG, bezpośrednio u producentów.
Zalety:
  • możliwość reklamacji produktu danego producenta bez dokumentów gwarancyjnych,
  • krótszy czas realizacji reklamacji WD (9-11 dni roboczych), SEAGATE (do 10 dni roboczych), SAMSUNG (do 10 dni roboczych)
  • śledzenie realizacji reklamacji w systemie on-line,
  • większe prawdopodobieństwo wymiany dysku na inną sztukę,
  • niższy koszt transportu dzięki wysyłce w jedno miejsce,
  • sprawdzenie gwarancji bezpośrednio na stronie producenta,
  • możliwość reklamacji dysków Seagate po upływie gwarancji dystrybutora.

WD - kliknij!
SEAGATE - kliknij!
SAMSUNG - kliknij!


Procedura reklamacji dysków WD
Strona nie wymaga logowania, jedynie podania danych do odesłania reklamowanego produktu.
http://support.wdc.com/warranty/index_end.asp?lang=pl
  • wybierz opcje „Wymiana produktów (RMA)”, postępuj zgodnie z instrukcjami.
  • należy wydrukować etykiety, jedną nakleić na paczkę a druga włożyć do środka paczki. Odpowiednio przygotowaną paczkę należy wysłać na adres:

Western Digital Service Center Universal Express Sp. z o.o.
ul. Szyszkowa 35/37
02-285 Warszawa
tel. (48 Pokaż numer
fax. (48 Pokaż numer


Procedura reklamacji dysków SEAGATE / SAMSUNG
http://www.seagate.com/pl/pl/support/warranty-and-replacements/#
  • podczas pierwszego zgłoszenia wybierz „ROZPOCZNIJ ZWROT”,
  • postępuj zgodnie z instrukcjami,
  • wypełnij adres wysyłki, oraz wszystkie pola wymagane (można się zarejestrować, ułatwi to zgłaszanie kolejnych reklamacji bez wypełniania za każdym razem danych teleadresowych),
  • kliknij przegląd zamówienia,
  • wybierz miejsce gdzie produkt ma zostać wysłany.


UPS SCS, RMA SEAGATE
HALA „C”
al. Krakowska 190A
05-552 Wólka Kosowska
tel. (48 Pokaż numer
fax. (48 Pokaż numer

  • wyślij zamówienie
  • zostanie wyświetlona lista reklamowanych dysków
  • proszę wydrukować ta stronę i dołączyć do paczki
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: