» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności/Reklamacje DOA notebooków - zmiany
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Reklamacje DOA notebooków - zmiany 06.10.2015 Informujemy, że z dniem 06.10.2015 uległy zmianie warunki zgłoszeń DOA (dostarczony, uszkodzony). Procedura ta obejmuje notebooki następujących firm: ASUS, LENOVO, TOSHIBA.
Jeśli chcecie Państwo ubiegać się o tego typu zgłoszenie, reklamowany sprzęt:
Dodatkowo zgłoszenie DOA musi być zadeklarowane w określonym czasie od zakupu:
W celu złożenia reklamacji DOA na notebooki ASUS lub TOSHIBA prosimy o wprowadzenie zgłoszenia reklamacyjnego poprzez system zgłoszeń pod adresem: http://www.yamo.pl/zgloszenie-reklamacyjne/. Jako załącznik do zgłoszenia należy wysłać kopię dokumentu sprzedaży do klienta końcowego. Odesłanie do serwisu będzie możliwe jedynie po zaakceptowaniu zgłoszenia. Procedura DOA dla notebooków LENOVO obejmuje tylko przypadki towarów sprzedanych do Klienta końcowego. W celu zgłoszenia prosimy o bezpośredni kontakt z infolinią LENOVO +48 22-295-49-50. do 14 dni kalendarzowych od sprzedaży do klienta końcowego, ale nie później jak 30 dni kalendarzowych od zakupu w Yamo. |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |