» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Platforma Google do streamingu gier zbiera dobre oceny 21.02.2019 Sundar Pichai, prezes Google, na spotkaniu z inwestorami przyznał, że Project Stream - nowej platformy do streamingu wysokobudżetowych gier - spotkał się z bardzo pozytywnymi opiniami testerów. Gracze mogli grać w ostatni hit Ubisoftu, "Assassin's Creed: Odyssey" bezpośrednio w przeglądarce.
Testy platformy ruszyły w październiku ubiegłego roku, ale były ograniczone jedynie do amerykańskich użytkowników. Nowe opracowanie Google polega na strumieniowym przesyłaniu gier do przeglądarki Chrome. Wydajność komputera nie ma w tutaj większego znaczenia – liczy się głównie przepustowość połączenia internetowego, która powinna wynosić minimum 25 Mb/s. – Takie usługi będą punktem zwrotnym, gdy pojawi się sieć 5G. Wcześniejsze opinie na temat naszego Project Stream były bardzo pozytywne. Dlatego chcemy skoncentrować się na pracy nad rozwojem tej usługi w 2019 roku – powiedział Sundar Pichai. Dziennikarze zagranicznych serwisów, którzy mieli dostęp do usługi wypowiadali się o niej pozytywnie już w ubiegłym roku. Pod względem opóźnienia Project Stream nie odbiega znacząco od opóźnień na Xbox One, ale względem PC odstaje o ok. 66-100 ms. Nie powinniśmy także liczyć początkowo na taką samą częstotliwość odświeżania. Demonstracyjny „Assassin’s Creed: Odyssey” działał w rozdzielczości Full HD w 30 kl./s. Biorąc jednak pod uwagę fakt, że całość działa w przeglądarce i nie wymaga drogiego komputera do gry, Project Stream może rzeczywiście okazać się sukcesem w środowisku graczy-amatorów. Wcześniej o przyszłości streamingu pozytywnie wypowiadali się szefowie EA Games i Ubisoftu. Podczas spotkania z inwestorami Sundar Pichai zdradził też, że nie zamierza ulegać konkurencji w postaci Epic Games Store czy Discorda, gdzie marża właściciela platformy wynosi odpowiednio 12% i 10%. Twórcy publikujący swoje gry zarówno w Google Play jak i w przyszłości w Project Stream będą musieli liczyć się z tym, że 30% zysku z danego tytułu trafi do kieszeni Google. Źródło: chip.pl |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |