Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Pepsi - od napojów do... smartfonów?

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Pepsi - od napojów do... smartfonów?
wstecz

14.10.2015

Pepsi - od napojów do... smartfonów?

By zaistnieć na rynku smartfonów trzeba przykuć uwagę użytkowników niską ceną, świetną specyfikacją techniczną lub nowinką technologiczną, której jeszcze nie posiada konkurencja. Ale to wszystko może być zupełnie nie ważne, gdy w grę wchodzą znane i lubiane przez fanów marki.

W weekend na chińskim portalu mikroblogowym Weibo założono konto Pepsi Phone, które zwiastuje nowy produkt koncernu. Najnowsze doniesienia mówią już o nazwie smartfona (Pepsi P1) oraz jego specyfikacji, która obejmować ma:
  • 5,5-calowy ekran Full HD
  • ośmiordzeniowy procesor MediaTek MT6592 (1,7 GHz)
  • układ graficzny Mali-450 MP4
  • 2 GB RAM
  • 16 GB pamięci wewnętrznej
  • akumulator o pojemności 3000 mAh
  • dwa aparaty - 13 i 5 MP
  • Androida 5.1
Oficjalnie mamy dowiedzieć się więcej o smartfonie już 20 października. Jeśli informacje się potwierdzą nie oznacza to, że Pepsi samo wyprodukuje telefon - najpewniej udzieli tylko licencji i skorzysta z usług jednego z chińskich producentów. Trudno wyobrazić sobie dlaczego akurat branża smartfonów zainteresowała Pepsi, ale być może to początek jakiejś nowej akcji marketingowej przygotowanej z myślą o specyficznym rynku azjatyckim.



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: