To już ponad 25 lat… Byłem jednym z wielu młodych ludzi, którzy zobaczyli szansę w rosnącej popularności komputerów PC i rzucili się w pod koniec XX wieku w wir biznesu. Zaczynaliśmy standardowo – mając w kieszeni kilka dolarów i ogromy entuzjazm. Nikt nie przejmował się niewygodami, ciężką pracą, ryzykiem – mieliśmy niespożyte pokłady energii i pasji, a każdy kolejny sukces był jak zastrzyk adrenaliny… Były sukcesy, były też porażki, z których wspólnie wyciągaliśmy wnioski. Z resellera przekształciliśmy się w dystrybutora a w 2007 roku przeprowadziliśmy się do obszernego, własnego biura i magazynu w podwarszawskim Piasecznie.
Budując YAMO miałem szczęście spotkać wielu wspaniałych ludzi, którzy razem ze mną rozwijali Firmę – wielu pracuje ze mną od samego początku.
To wiedza, pasja i poświęcenie ludzi, którzy ze mną pracują sprawiło, że tych kilka dolarów na początku urosło do przedsiębiorstwa z obrotami rocznymi ponad 30 milionów EUR.
Ćwierć wieku minęło jak błyskawica – a my dalej z zapałem i pasją rozwijamy YAMO. I wierzę, że tak będzie co najmniej przez kolejne 25 lat!
YAMO - DYSTRYBUCJA Z PASJĄ Core business YAMO to dystrybucja sprzętu komputerowego, podzespołów, oprogramowania i elektroniki użytkowej. Ale nie ograniczamy biznesu do sprzętu IT. Nasza działalność to także: • integracja systemów IT • usługi informatyczne • produkcja komputerów PC • usługi logistyczne • e-commerce
Prowadzimy działalność z własnego, centralnego biura i magazynu, o łącznej powierzchni prawie 3 tys m.kw. w Piasecznie. Mamy trzy wyspecjalizowane oddziały – w Bydgoszczy (oświetlenie LED), w Katowicach (Integracja) i w Łodzi.
W Yamo zatrudnionych jest 80 osób. Wysoka jakość oferowanych przez nas produktów i usług została doceniona certyfikatem „Przejrzysta firma”. Zostaliśmy również laureatem XVII edycji Medalu Europejskiego.
Wdrożyliśmy normy systemu ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004.
W 2013 roku podpisaliśmy umowę z Polska Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości i w ramach programu Innowacyjna Gospodarka uzyskaliśmy wsparcie realizacji autorskiego projektu automatyzacji procesów B2B integrującego systemy ERP Yamo i dostawców.
FACHOWCY I JAKOŚĆ TO MY Dzięki młodej, wyszkolonej i doświadczonej kadrze od ponad dwudziestu lat dostarczamy klientom z sektora biznesowego i publicznego najnowocześniejsze i najlepsze rozwiązania technologiczne.
INTUICYJNE I SZYBKIE ZAKUPY ON-LINE Posiadamy nowoczesną, wielomagazynową platformę sprzedaży B2B, oferującą szeroką gamę produktów oraz szereg rozwiązań ułatwiających kontakt naszych partnerów z klientami końcowymi.
BEZPIECZNE DOSTAWY W trosce o bezpieczeństwo i wysoki standard wysyłek zamawianego przez Państwa towaru, korzystamy z najnowocześniejszych systemów pakowania, co zapobiega m.in. przemieszczaniu się towaru wewnątrz kartonu, czy też uszkodzeniu jego zawartości.
CENTRUM KOMPUTEROWE - MICROMAN W 2007 roku spółka YAMO przejęła kontrolę nad firmą MICROMAN – wyspecjalizowanym integratorem systemów informatycznych, z szerokim portfolio klientów z południa Polski.
Synergia zasobów Yamo i umiejętności kadry Microman od lat daje efekty w postaci kolejnych wygranych, dużych przetargów i kontraktów na integrację systemów IT.
Dostarczyliśmy systemy i oprogramowanie między innymi do: • Naczelnego Sądu Administracyjnego • Poczty Polskiej • Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie • Uniwersytetu Warszawskiego • i wielu innych instytucji i urzędów.
DLATEGO MY Kilkunastoletnie doświadczenie, systematycznie pogłębiana wiedza, dotrzymywanie kroku postępowi w branży IT oraz dostęp do najnowszych technologii światowych producentów to tylko niektóre atuty naszego zespołu.
DOSTAWA ROZWIĄZAŃ Specjalizujemy się w sprzedaży sprzętu i obsłudze informatycznej firm z sektora administracji publicznej, biznesu oraz prywatnych przedsiębiorców. Oferujemy szereg propozycji dostosowanych do danego segmentu rynku, a przede wszystkim potrzeb i możliwości finansowych naszych klientów i partnerów.
OBSŁUGA W zależności od potrzeb Klienta nasza oferta to nie tylko dostawa sprzętu i oprogramowania, ale również jego instalacja i konfiguracja oraz nadzór i serwis.
KUPUJ TANIEJ DZIĘKI REACTOR REACTOR to projekt YAMO skierowany do segmentu retail. To jedna z niewielu sieci sklepów, która skutecznie konkuruje z wszechobecnym handlem internetowym. Obecnie to 14 salonów partnerskich oraz e-sklep, które YAMO aktywnie wspiera poprzez: • comiesięczny, drukowany newsletter • akcje promocyjne • specjalne warunki handlowe
System e-tailowy Reactor oparty jest na rozwijanym przez Yamo, autorskim enginie firmy MCCOM, a dostawy odbywają się z centralnego magazynu YAMO.
Reactor to udane połączenie nowoczesnego systemu handlu elektronicznego ze specjalizowanymi salonami, gdzie klient detaliczny może uzyskać wsparcie i fachową radę dobrze wyszkolonych handlowców.
PONAD 10 LAT NA RYNKU Sieć sklepów REACTOR działa na rynku nieprzerwalnie od 2004 roku. Sklepy naszej sieci zlokalizowane są w galeriach handlowych oraz głównych ulicach wielu polskich miast.
ELASTYCZNA WSPÓŁPRACA Dla naszych Partnerów przygotowaliśmy 2 modele współpracy: Umowa Partnerska lub Umowa franczyzowa. Naszym Partnerem może zostać każda spółka lub osoba fizyczna prowadząca własną działalność gospodarczą, bez względu na wielkość miasta czy też lokalizację.
W SIECI MOŻESZ WIĘCEJ Dostęp do produktów przeznaczonych do sprzedaży na zasadzie wyłączności w naszej sieci, ochrona cenowa, produkty dostępne na zasadzie komisu, preferencyjne warunki współpracy z systemami ratalnymi, wyższe rabaty, to tylko część zalet bycia w naszej sieci.
Siedziba Spółki: Piaseczno Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Okulickiego 26 NIP: 895-150-75-76 Regon: 931068052 Wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej, Wydział VI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000164789 Kapitał Zakładowy: 1.015.200,00 PLN
|