Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Nowy algorytm Google uderzy w polskie e-sklepy

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Nowy algorytm Google uderzy w polskie e-sklepy
wstecz

21.04.2015

Nowy algorytm Google uderzy w polskie e-sklepy

Google nie pierwszy i nie ostatni raz wprowadza do swojej wyszukiwarki aktualizacje. Tendencja jest jasna - gigant zamierza promować strony, które wyglądają dobrze zarówno na desktopowych przeglądarkach, jak i na ich mobilnych odpowiednikach.

Algorytm, który zacznie działać już jutro sprawi, że wszelkie strony, portale czy e-sklepy, które nie posiadają mobilnej wersji nie pojawią się w mobilnych wynikach wyszukiwania (zmiana nie obowiązuje w wersji desktotpowej). Nie pomoże tu nawet wieloletnie inwestowanie w pozycjonowanie. Jeśli zatem zależy Ci na promocji swojej strony wśród użytkowników mobilnych warto zadbać o to, by linki w Twojej witrynie były dobrze widoczne, tekst pisany był dużą czcionką, a jej zawartość nie posiadała flashowych materiałów. Najlepiej, jeśli strona jest responsywna, ale by nie zniknęła z wyników wyszukiwania wystarczy, że będzie posiadała mobilną odsłonę. Jeśli nie wiesz za jaką część ruchu na stronie odpowiadają mobilni użytkownicy, warto skorzystać z narzędzi Google Analytics.

W Polsce zaledwie 5% firm i 30% sklepów posiada strony dostosowane pod wyświetlanie na smartfonach i tabletach. Aktualizacja Google może wywołać zatem prawdziwą rewolucję. Kto w porę nie stworzy mobilnej odsłony swojej witryny, może w szybkim czasie stracić wielu nowych klientów.



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: