» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
jesteś tutaj:Strona główna/Aktualności/Nowoczesny system B2B w firmie Yamo
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Nowoczesny system B2B w firmie Yamo 13.12.2011 W ostatnich dniach wdrożyliśmy system Multichannel Commerce – rozbudowaną platformę B2B, która pozwala na efektywniejsze prowadzenie sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów i poprawę standardów obsługi. Co to oznacza dla naszych kontrahentów?
Szybka obsługa To przede wszystkim szereg korzyści wiążących się z poprawą jakości obsługi zamówień i reklamacji. Systemy B2B są wdrażane m.in. w celu automatyzacji czynności, które nie wymagają ingerencji człowieka (np. przyjęcie zamówienia), ograniczając znacznie czas potrzebny na wykonanie tej czynności oraz ilość zaangażowanych osób. Zamiast długiej wymiany maili między klientem a sklepem, platformy B2B automatycznie sprawdzają ilość dostępnych produktów na magazynie i przesyłają informację zwrotną do klienta. Skutkuje to nie tylko szybszym zrealizowaniem zamówienia, ale również lepszymi kontaktami z klientem, który na każdym etapie realizacji zlecenia może śledzić swoje zakupy w systemie. To duża wygoda dla kontrahentów - wszelkie informacje (m.in. związane ze zmianą statusu zamówienia, terminami realizacji, wysyłką) otrzymują oni bezpośrednio na maila. Mniej błędów Platforma B2B to także możliwość prowadzenia szeroko zakrojonych akcji promocyjnych i programów lojalnościowych. Dzięki wdrożeniu systemu B2B możemy zaoferować naszym klientom szerszy asortyment i większy wybór. Ułatwienia związane z gospodarką magazynową i prostsze tworzenie opisów towaru umożliwiły nam zwiększenie ilości produktów w naszym e-sklepie. Udało nam się również wyeliminować dużą część prostych pomyłek – platforma B2B pozwoliła na automatyzację wielu czynności, dotychczas realizowanych przez pracowników. Obecnie, dzięki automatycznemu przypisywaniu wszystkich informacji dotyczących transakcji do konta użytkownika oraz bezpośredniemu składaniu zamówień w systemie możemy uniknąć wielu błędów. Łatwiej i szybciej realizowane są także reklamacje – historia zamówień i powiązane dokumenty są od razu dostępne na platformie. Komfort i funkcjonalność Dużą zaletą wdrożenia platformy B2B Multichannel Commerce jest jej integracja z Impulsem – systemem klasy MRP II / ERP. Ich połączenie otworzyło przed nami możliwość znacznie lepszego dotarcia do klientów i poprawy większości procesów zarządzania i administrowania firmą w jednym systemie. Zaletą takiego rozwiązania jest nie tylko komfort codziennego korzystania oraz prosty dostęp do informacji, ale również doskonała funkcjonalność, na której skorzystali także nasi kontrahenci. |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |