Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Niepokojące zmiany w regulaminie usług Microsoftu

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Niepokojące zmiany w regulaminie usług Microsoftu
wstecz

22.10.2012

Niepokojące zmiany w regulaminie usług Microsoftu

Microsoft uaktualnił swój regulamin korzystania z usług webowych, który daje mu dużo większe możliwości przetwarzania danych, jakie zapewniają mu użytkownicy, poprzez Outlooka, Messengera czy Binga.

Google nie tak dawno temu uaktualnił swoją politykę prywatności, ku masowemu sprzeciwowi internautów. Gigant może teraz przetwarzać dane użytkowników ze wszystkich swoich usług w obrębie jednego Konta Google. Przekładając na polski: dane, które na przykład Google zbierze na nasz temat ze śledzenia poczynań na naszym koncie Gmail, mogą być wykorzystane, by, na przykład, wyświetlić nam trafniejszą reklamę na YouTube. Microsoft krytykował to posunięcie, nawet reklamował swoje produkty piętnując Google za te zmiany. Teraz Microsoft robi dokładnie to samo.

O dziwo, mimo iż usługi internetowe Microsoftu również dotyczą dziesiątek milionów internautów, nie spotkały się z takim sprzeciwem, mimo iż założenia nowego regulaminu są identyczne. Microsoft co prawda zapewnia, że w przeciwieństwie do Google, nie zamierza dzielić się tymi danymi z reklamodawcami. Zapewnia jednak ustnie, bez odzwierciedlenia tych zapewnień w nowym regulaminie.

Dane na nasz temat, które teraz mogą być wykorzystane w obrębie całego ekosystemu Microsoftu, a nie tylko jednej usługi, mają ponoć przyczynić się wyłącznie do poprawienia działania wybranych usług. Dotyczą one też wyłącznie usług webowych. Oprogramowanie lokalne, typu Windows, Office czy Internet Explorer, nie są nimi objęte.



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: