Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Na Instagramie pojawi się funkcja dotacji

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Na Instagramie pojawi się funkcja dotacji
wstecz

27.02.2019

Na Instagramie pojawi się funkcja dotacji

Niektórzy użytkownicy mogą już testować nową opcję związaną z Relacjami na Instagramie. Służy ona do zachęcania tzw. followersów, by wspierali wybrane organizacje charytatywne.

Relacje (z ang. stories) są chętnie wybieranym formatem przez instagramowych twórców m.in. z powodu możliwości dodawania interaktywnych naklejek. Poza ankietami, licznikami i pytaniami w tym roku w Relacjach pojawi się dodatkowa funkcja. Będzie ona pozwalała utworzyć link do zbiórki wspomagającej wybraną organizację charytatywną. Wystarczy kliknąć, by finansowo wesprzeć. Prawdopodobnie zadziała to w sposób zbliżony do popularnych na Facebooku zbiórek.

Funkcję tę odkryła Jane Wong, blogerka specjalizująca się w nowościach związanych z aplikacjami. Dotacje są widoczne na razie przez wybranych testerów. – Ideą Instagrama jest zbliżanie do siebie ludzi i rzeczy, które się kocha, a sporą częścią tego jest okazywanie wsparcia dla znaczących społeczności. Jeszcze w tym roku ludzie będą mogli zbierać pieniądze i pomagać istotnym dla nich organizacjom non-profit, dzięki naklejce w Relacjach – brzmi oficjalne oświadczenie serwisu w kwestii nowej funkcji.

Wciąż nie wiadomo, czy poza organizacjami charytatywnymi, Instagram pozwoli na tworzenie prywatnych zbiórek, które pomogłyby twórcom się rozwijać, tak jak jest to możliwe na Twitchu czy YouTube. Na swoim macierzystym portalu, Facebooku, wielką popularnością cieszą się zbiórki urodzinowe, w których solenizant prosi o wsparcie wybranej organizacji. W ten sposób udało się już uzbierać ponad miliard złotych.

Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: