Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Mobilny Amazon już dostępny po polsku

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Mobilny Amazon już dostępny po polsku
wstecz

20.09.2017

Mobilny Amazon już dostępny po polsku

Amazon opublikował nową wersję swojej aplikacji mobilnej na platformy Android i iOS, przygotowując w pełni polskojęzyczne wydanie programu. Aplikacja jest dostępna w sklepach Google Play i App Store. Użytkownicy wcześniejszych wydań programu otrzymają polskojęzyczną wersję dokonując aktualizacji.

Fakt opublikowania polskojęzycznej wersji Amazon Shopping jest wprawdzie krokiem do w pełni polskojęzycznej obsługi klientów, a jednak nie oznacza jeszcze powstania w pełni polskojęzycznej wersji serwisu w Polsce. Jak na razie Amazon wydał tylko nową wersję mobilnego programu, dodając w nim możliwość korzystania z polskojęzycznego interfejsu samej aplikacji.

Należy jednak pamiętać, że bezpośrednio po instalacji aplikacji ze sklepu Google Play lub App Store język interfejsu domyślnie pozostaje anglojęzyczny. Aby go zmienić na polski, należy z menu aplikacji wybrać polecenie Settings, a następnie Country & Language. Na ekranie, który się pojawi widoczne będą dwa ustawienia: kraju (Country) oraz języka (Language). To pierwsze w przypadku aplikacji uruchamianej na smartfonie znajdującym się na terenie polski domyślnie jest ustawione na Niemcy i… tak musi pozostać. Dopiero za pomocą opcji Language mamy możliwość wyboru języka polskiego.

Po dokonaniu zmian wewnętrzny interfejs aplikacji przełączany jest na język polski, okazuje się jednak, że i tak nie cała treść oferty jest przetłumaczona. Co gorsza, ponieważ Amazon korzysta z tłumaczenia maszynowego (automatycznego), wiele opisów jest bardziej „polskawych” niż faktycznie po polsku. Na dodatek znaczna część oferty amerykańskiego giganta będzie wyświetlana w języku niemieckim. Głównie dlatego, że dla klientów z Polski to właśnie Amazon.de jest domyślnie uruchamianą platformą handlową Amazona.

Amazon w okresie ostatnich trzech lat zainwestował w Polsce ponad 3 miliardy zł (ok. 700 mln euro) otwierając Centrum Rozwoju Technologii w Gdańsku, biuro Amazon Web Services w Warszawie oraz trzy centra logistyki e-commerce – dwa we Wrocławiu oraz jedno w Poznaniu. Dwa kolejne centra – w Kołbaskowie koło Szczecina i w Sosnowcu – rozpoczną pracę jesienią br. To faktycznie robi wrażenie. Nic dziwnego, że Pani Marzena Więckowska, rzecznik prasowy Amazon, mogła powiedzieć: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej obecności Amazona w Polsce i planujemy dalszy rozwój inwestycji oraz usług dla klientów w kraju”. My, jako konsumenci jesteśmy jednak zadowoleni mniej. Polscy klienci wciąż nie mają poczucia, że korzystają z przyjaznej dla nich, w pełni spolszczonej usługi. Zdecydowanie wolelibyśmy móc kupić laptop z „29 proc. rabatem” a nie „zu 29% reduziert”…



Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: