Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Microsoft zadowolony z polskiej premiery Xboxa One

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Microsoft zadowolony z polskiej premiery Xboxa One
wstecz

10.09.2014

Microsoft zadowolony z polskiej premiery Xboxa One

Jak informuje Microsoft, wyniki sprzedaży urządzeń Xbox One w trakcie pierwszego weekendu po wprowadzeniu konsoli do oficjalnej sprzedaży potwierdzają popularność marki Xbox w Polsce. Niestety, nie wiemy co to oznacza.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprzedaży nowej konsoli Xbox One” – mówi Tomasz Siedlecki, Dyrektor ds. Marketingu RTV Euro AGD – „Według informacji, które otrzymaliśmy jesteśmy liderem w jej sprzedaży. Dobry rezultat jest wynikiem m.in. przedsprzedaży prowadzonej przez nasz sklep internetowy euro.com.pl, gdzie nasi klienci otrzymywali przy zakupie dodatkową grę. Jesteśmy przekonani, że wraz z pojawieniem się takich oczekiwanych tytułów jak FIFA 15, Forza Horizon 2 czy Assassin’s Creed: Unity sprzedaż jeszcze wzrośnie.”

Sytuacja na rynku jest od początku tego roku dla marki Xbox dość korzystna. Wyniki pierwszego weekendu sprzedaży konsol Xbox One wiążą się z silną pozycją Xbox 360, dla której obecny rok jest kolejnym okresem niesłabnącej popularności. Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez agencję badania rynku GfK Polonia, w miesiącach styczeń-lipiec tego roku, konsole Xbox osiągnęły udział rynkowy w sprzedaży ilościowej na poziomie 37,8% w kategorii konsol stacjonarnych wszystkich generacji.

„Wyniki sprzedaży konsol Xbox One w trakcie pierwszego weekendu po premierze pokazują siłę marki Xbox w Polsce oraz zainteresowanie konsumentów urządzeniem oferującym tak wszechstronną rozrywkę. Mając na uwadze, że główne działania promocyjne są dopiero przed nami, można spodziewać się bardzo dobrych wyników sprzedaży do końca roku. Dziękujemy graczom za ich ciągłe wsparcie dla marki Xbox w Polsce.” – powiedział Jakub Mirski, Marketing Manager marki Xbox w Microsoft.

Konsola Xbox One zawdzięcza swoją popularność wśród nabywców nie tylko dzięki funkcjom samego urządzenia, ale przede wszystkim ofertą rozpoznawalnych i popularnych wśród różnych grup konsumentów marek gier – tak dostępnych na wyłączność dla Xbox One, jak i gier innych wydawców. Od dnia premiery, w katalogu tytułów na wyłączność dostępne są gry Forza Motorsport 5, Ryse: Son of Rome, Dead Rising 3, Kinect Sports Rivals oraz Dance Central Spotlight. Już w październiku ofertę uzupełnią Forza Horizon 2 i Sunset Overdrive, na listopad przypada natomiast premiera sagi Halo: The Master Chief Collection. Do końca roku posiadacze konsol Xbox One będą mieli też zapewniony szeroki wybór gier różnych gatunków od największych światowych wydawców, wśród nich najpopularniejszą grę piłkarską FIFA 15, nowe gry z serii Assassin’s Creed i Call of Duty czy przebojowe Grand Theft Auto V.

Xbox One jest oferowany w dwóch, specjalnych zestawach premierowych z konsolą wyposażoną w dysk twardy o pojemności 500GB, odtwarzacz Blu-Ray oraz łączność bezprzewodową Wi-Fi. Każdy zestaw zawiera również próbny, 14-dniowy dostęp do usługi Xbox Live Gold. Wraz z konsolą Xbox One, w pakiecie znajdują się również najpopularniejsze gry: zestaw z FIFA 15 i Forza Motorsport 5 dostępny jest w orientacyjnej cenie 1699 zł, a zestaw z sensorem Kinect i grami FIFA 15 i Dance Central Spotlight w cenie 1999 zł.

ŹRÓDŁO: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: