Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Messenger z reklamami?

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Messenger z reklamami?
wstecz

22.02.2016

Messenger z reklamami?

Często komunikator Facebooka to najszybsza droga do kontaktu z daną firmą. Tą drogą możemy załatwić reklamację, kupić produkt czy zapytać się o ofertę. Facebook zarabia krocie na reklamach w swoim serwisie i pozostawało tylko kwestią czasu, kiedy podobna funkcjonalność zawita na najpopularniejszym na świecie komunikatorze.

Portal TechCrunch wszedł w posiadanie dokumentów, które Facebook zaczął rozsyłać do firm będących największymi reklamodawcami w serwisie społecznościowym. Wynika z nich, że już w drugim kwartale bieżącego roku wybrane konta firmowe będą mogły przesyłać swoim klientom reklamy za pośrednictwem Messengera.

Nie powinniśmy się obawiać nachalnych reklam w momencie, gdy mamy tylko zalajkowany jakiś fanpage - TechCrunch sugeruje, że firma będzie mogła wyświetlić reklamy dopiero w momencie, gdy choć raz kontaktowaliśmy się z nią za pośrednictwem Messengera. Reklamodawcy na pewno ucieszą się z nowej możliwości informowania klientów o promocjach, premierach produktów czy wydarzeniach. Pytanie tylko czy użytkownicy będą mogli wyłączyć wyświetlanie reklam, gdy uznają, że mają ich dosyć.


Źródło: chip.pl

 

Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: