» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Konkursy na Facebooku znowu są legalne! 30.08.2013 Mark Zuckerberg i spółka ogłosili zniesienie zakazu organizowania konkursów z użyciem funkcji natywnych serwisu.
Do tej pory regulamin Facebooka przewidywał przeprowadzenie promocji jedynie w obrębie dedykowanych aplikacji, dodawanych najczęściej na fan page w postaci zakładek. Ich mechanizm znajdował się na zewnętrznych serwerach, a więc poza obszarem odpowiedzialności portalu. Ze względu na wysoki koszt, zbudowanie takiej aplikacji nierzadko przekraczało możliwości budżetowe szczególnie mniejszych marek, które angażowały fanów w konkursach organizowanych na wallach, a zgłoszenia przyjmowały pod postacią polubień, komentarzy, udostępnień czy wiadomości prywatnych. Co prawda niejeden administrator nie zdawał sobie sprawy, iż takie działania nie mieściły się w facebookowym kodeksie, jednak wielu łamało ten zakaz na tyle świadomie i tak nagminnie, że zaczęły powstawać specjalne grupy zrzeszające użytkowników zgłaszających te nadużycia moderatorom Facebooka. Teraz już praktyka zakładająca rozdawanie nagród na tablicy nie jest uznawana za szemraną. O tym, że była uprzednio przemyślana świadczy fakt wdrożenia kilka miesięcy wcześniej segregacji komentarzy ze względu na ich popularność – dobry sposób na zweryfikowanie zwycięzcy. Na cenzurowanym pozostaje jedynie wciąż nawoływanie do tagowania się fanów na zdjęciach nowego produktu w zamian za obietnicę wygranej. Źródło: chip.pl
|
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |