» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Klienci niezadowoleni z Galaxy Gear
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Klienci niezadowoleni z Galaxy Gear 29.10.2013 Według dokumentu, który został wysłany do pracowników sieci sklepów Best Buy ilość zwrotów smartwatcha Samsunga jest niepokojąca.
Redakcja portalu Geek.com weszła w posiadanie ankiety wysłanej przez Samsunga do pracowników sieci Best Buy, w której to odnotowano aż 30-procentową liczbę zwrotów Galaxy Gear. Samsung chce wiedzieć dlaczego co trzeci klient oddaje zegarek z powrotem do sklepu. Zamiast ankiety wystarczyłoby chyba przejrzeć liczne testy i recenzje smartwatcha, które delikatnie mówiąc wcale nie są zachęcające. Zegarek jest zbyt drogi jak na możliwości, które oferuje. Krytyce poddawany jest także krótki czas pracy baterii oraz nieczytelny w pełnym słońcu wyświetlacz. Na razie za wcześnie jest jeszcze by jednoznacznie określić czy "inteligentny" zegarek Samsunga to niewypał. Plotki sugerują, że firma pracuje intensywnie nad drugą edycją smartwatcha mającą wyeliminować powyższe wady. ŹRÓDŁO: chip.pl |
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |