» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?
jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Jak kochamy na Facebooku?
Dodane do porównania
Ostatnio oglądane
Konfiguratory LISTA KATEGORII WSZYSTKIE ZAPISANE WyprzedażeNowości Musisz się zalogować na swoje konto aby widzieć zapisane kategorie | Jak kochamy na Facebooku? 22.10.2014 Większość z zarejestrowanych użytkowników to panie (52,4 proc.). Deklarują one także większe zainteresowanie stałymi związkami.
Z analizy aplikacji Catvertiser.com do zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku wynika, że wśród osób, które myślą o weselu jest aż 83,8 proc. kobiet. Kobiety, które na swoim profilu podają informacje o statusie częściej przyznają się także, że myślą o małżeństwie i chodzą na randki. Wśród polskich użytkowniczek największego serwisu społecznościowego świata zdecydowana większość deklaruje życie w jakimś związku. Dane te pochodzą z informacji profilowych użytkowników. Sami je określamy w ustawieniach. Na ich podstawie możemy stwierdzić, że Polacy są dosyć ostrożni w udzielaniu informacji o sobie. Ponad połowa mężczyzn i kobiet nie precyzuje czy jest w jakimś związku. Ci, którzy się na to decydują, to w większości osoby, które mają już partnera lub partnerkę: są w związku, po ślubie lub zaręczeni - wyjaśnia Oskar Berezowski, analityk mediów społecznościowych w Catvertiser.com. Co ciekawe na Facebooku więcej panów określa siebie jako singla (1,1 mln). Taką sama opcję zaznaczyło 1,02 mln kobiet. Więcej pań niż panów zdecydowało się na ujawnienie, że są zainteresowane własną płcią. Wśród osób, które zaznaczyły swoje preferencje 78 tys. kobiet jest zainteresowanych kobietami i mężczyznami a 36 tys. tylko kobietami. Procentowo więcej panów jest zainteresowanych płcią przeciwną (96,3 proc.) niż kobiet (92,4 proc.). Panowie rzadziej deklarują randkowanie (42,8) od pań, zdecydowanie mniej myślą o małżeństwie (3,3 proc.) i sporadycznie myślą o weselu (16,2 proc.). Źródło: chip.pl
|
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski |