Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszego sklepu do indywidualnych potrzeb klientów.
W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszego sklepu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że bedą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Uwaga oszust!14.12.2023

Uwaga oszust!Uwaga na oszustów podających się za pracowników YAMO!
Nasza firma nie oferuje pracy polegającej na pośrednictwie sprzedaży towarów poprzez portale internetowe, jeżeli ktoś oferuje Ci taką pracę w naszym imieniu - jest OSZUSTEM!

więcej »
Sprawdź ofertę sprzętu równiez na mogado.pl31.08.2021

Mogado.pl

więcej »

yamo.pl

Dla partnerów handlowych
» Jak zostać partnerem handlowym?
» Zapomniałeś hasła?

jesteś tutaj:Strona główna/Ze świata IT/Instagram ułatwia wspieranie organizacji charyt.

zwiń

Brak produktów

zwiń

Brak produktów do porównania

Konfiguratory

Instagram ułatwia wspieranie organizacji charyt.
wstecz

05.08.2019

Instagram ułatwia wspieranie organizacji charytatywnych

Użytkownicy Instagrama w Polsce i innych krajach europejskich mogą już wspierać wybrane przez siebie fundacje. Wystarczy, że do swoich Relacji dodadzą naklejkę z nazwą organizacji non-profit i linkiem do utworzonej zbiórki.

Relacje na Instagramie to zdjęcia lub filmy, które wyświetlają się przez 24 godziny obserwującym dany profil, by potem zniknąć. Osoby korzystające z serwisu społecznościowego chętnie uzupełniają swoje treści o naklejki z ankietą, quizem, czy też lokalizacją. Od teraz użytkownicy Instagrama w Polsce mogą wstawić do relacji link do zbiórki na rzecz wskazanej przez siebie organizacji charytatywnej. Tę ostatnią wybiera się spośród fundacji zweryfikowanych przez Instagram. Zbiórka (tak, jak Relacja) trwa całą dobę. O testach tej funkcji pisaliśmy w lutym tego roku.

Jak dołączyć do fundacji zweryfikowanych przez Instagram?
Do listy organizacji non-profit cały czas mogą dołączać kolejne fundacje. Aby to zrobić muszą najpierw założyć stronę na Facebooku i ustawić jej kategorię jako “non-profit”. Możliwość otrzymywania wsparcia wymaga przesłania wyciągów bankowych, danych dyrektora fundacji, a także numeru podatkowego. Kolejnym krokiem jest połączenie profili na obu serwisach, a także zmiana ustawień konta na Instagramie na konto firmowe. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Social Goods.

Podobne akcje prowadzi również Facebook, który jest właścicielem Instagrama. Zbiórki urodzinowe na portalu Marka Zuckerberga pomogły zebrać kilkaset milionów dolarów na organizacje pozarządowe na całym świecie. Fundacje korzystające ze zbiórek na obu portalach otrzymują 100% wpłat. Wspieranie fundacji w ubiegłym roku umożliwił też Google w swoim sklepie Play, jednak ta funkcja nie jest jeszcze dostępna w Polsce.

Źródło: chip.pl
Dla partnerów YAMOZaloguj sięPrzypomnij hasłoInformacjeTransportTransport - uszkodzona przesyłkaProgram partnerski

Certyfikaty i wyróżnienia: